Италија против забраната за бензинци и дизелаши во ЕУ

Сподели со своите пријатели

Италијанските партии од власта и опозицијата, вклучително и министрите во владата на Џорџа Мелони, се „обединија“ во отпорот кон европските планови за целосно забрана на производството на нови возила со мотори со внатрешно согорување за 12 години.

Loading...

Регулативата за која пратениците на Европскиот парламент „тесно“ гласаа, а која предвидува забрана за продажба на автомобили на бензин и дизел од 2035 година, италијанскиот ја нарече „самоубиство“ и „подарок“ од политичарите за кинеската индустрија за електрични возила.

„Одлуката е „луда и вознемирувачка“, особено затоа што е насочена против италијанската и европската автомобилска индустрија и самите работници и може да биде од корист само на кинеските компании и нивните интереси“, рече министерот за инфраструктура и транспорт Матео Салвини во врска со новата европска закон.лидерот на десничарската лига.

Слично размислува и првиот од позиција на политичката левица, поранешниот премиер Романо Проди, кој во интервју за весникот „Месагеро“ го критикуваше и „зеленото светло“ на Европскиот парламент за забраната на бензинските и дизел моторите.

„Овој зелен избор на Европа ја казнува нашата земја. Тоа ќе резултира со губење на повеќе од 50.000 работни места и значителна штета на нашиот трговски биланс“, рече Проди и додаде:

„Се прашувам дали вакви драстични избори и во толку краток временски период се најдобрата одлука за заштита на иднината на нашата планета“.

Новите правила одобрени од Европскиот парламент во средината на февруари ќе бараат од производителите на автомобили да постигнат 100 отсто намалување на емисиите на јаглерод диоксид до 2035 година.

Тоа практично значи дека по овој рок ќе биде забранета продажбата на нови автомобили на фосилни горива во 27-те земји од евро блокот.

Loading...

Овој европски план е многу слабо прифатен во Италија, позната по автомобилските марки „Фиат“, „Ланча“, „Алфа Ромео“, „Ферари“ кои сѐ уште се придвижуваат со традиционални мотори со внатрешно согорување.

„Сите ние се грижиме за здрава вода, квалитетен воздух и почиста животна средина, но тоа не значи дека треба да отпуштиме милиони работници и да затвориме илјадници бизниси“, предупреди министерот Салвини.

И министерот за економија Адолфо Урсо, попознат како „Произведено во Италија“, одлуката на Брисел ја смета за кратковидна и идеолошка.

„Војната што Русија ја води во Украина треба да нѐ научи нешто. Не можете да зависите од другите. Вчера од руските извори на фосилна енергија, а денес од кинеската зелена технологија. Апсолутно сме убедени дека овие цели треба да ги постигнеме во предвидениот рок, но мора да бидеме пофлексибилни во нивното остварување“, изјави министерот Урсо за торинската „Стампа“.

Салвини, кој е и потпретседател на италијанската влада, смета дека се потребни повеќе време и повеќе финансиски ресурси за да се обезбеди непречена технолошка транзиција кон производство на исклучиво електрични автомобили.

Министерот за надворешни работи Антонио Тајани веќе навести за „Кориере дела сера“ дека Рим ќе се обиде да ја разводни целта на една ваква строго проектирана европска цел.

Тој вели дека Италија ќе претстави свој контра-предлог за „спуштање на рампата“ и забрана на 90 отсто од новите возила со внатрешно согорување до 2035 година за да и се даде шанса на автомобилската индустрија да се прилагоди.

Во спротивно, законот одобрен од Европскиот парламент треба да биде и формално потврден од сите членки на ЕУ.

Loading...