Коронавирусот се шири многу брзо низ цела Европа и низ целиот свет. Дури ги менува апликациите и додека некои, како апликацијата Вибер, делуваат превентивно, други, како апликацијата Instagram, отстрануваат некои од нивните опции.
Апликацијата Instagram ги отстранува сите AR ефекти во моментот, односно зголемени ефекти на реалност, што може да предизвика некои корисници да веруваат дека други корисници го лекуваат коронавирусот.
We’re removing known harmful misinformation related to COVID-19, and when someone taps on a hashtag related to COVID-19, we show resources from @WHO, @CDC and local health authorities. pic.twitter.com/Dw2Y8ZwfaI
— Instagram Comms (@InstagramComms) March 6, 2020
Инстаграм сака да спречи ширење лажни вести, што ја преплави оваа платформа во последните неколку недели.
Апликацијата „Фејсбук“, исто така, започна да ги прегледува ознаките #Коронавирус и #COVID19, честопати поврзани со лажни вести, исто така, на кои корисниците се обидуваат да ги измамат лековерните и да имаат корист не само од бројот на лајкови или следбеници, туку и монетарната добивка со продажба на лажна превенција и третман на коронавирусот.
We’re working to keep the Instagram community safe and informed on COVID-19. Here’s an update on some of the changes we’ve made so far:
— Instagram Comms (@InstagramComms) March 6, 2020
На постовите што самите корисници имаат можност да ги пријавуваат, како на пример при пријавување на насилна, несоодветна и друга лоша содржина, Инстаграм тогаш наместо лажна содржина ќе објавува линкови до официјални веб-страници на светски организации кои обезбедуваат точни и проверени информации за вирусот СОВИД-19.
Инстаграм на сите корисници ќе им оневозможи користење на лошите коронавирус АР ефекти и стопирано е пријавувањето нови, така што корисниците ќе треба да ја користат апликацијата без десетици АР опции кои досега ги користеа секојдневно.
We’re working to keep the Instagram community safe and informed on COVID-19. Here’s an update on some of the changes we’ve made so far:
— Instagram Comms (@InstagramComms) March 6, 2020