Илон Маск објави дека се повлекува од функцијата шеф на Твитер бидејќи нашол наследник кој ќе стане нов извршен директор за околу шест недели. Маск не ја именуваше.
На крајот на минатата година Маск објави дека планира да се повлече од челната позиција на Твитер, но откако ќе најде и назначи наследник.
Извршниот директор стана шеф на компанијата за социјални медиуми откако ја купи интернет платформата во октомври за околу 44 милијарди евра, но веднаш стави до знаење дека тоа не е трајно решение.
Според Wall Street Journal, Лина Џакарино е во преговори да стане нов извршен директор на Twitter, а моментално е претседател на глобалното рекламирање и партнерства во NBC Universal.
Според американскиот весник, Џакарино работела во NBCU повеќе од една деценија и била застапник за изнаоѓање подобри начини за мерење на ефективноста на рекламирањето.
Џакарино помина 19 години во Turner Entertainment и е заслужна за воведувањето на бизнисот со продажба на реклами на мрежата во дигиталната иднина.
Дипломирала на познатиот универзитет Пен Стејт, каде студирала либерални уметности и телекомуникации, пишува порталот NDTV.
Маск ги поместува неактивните профили од Твитер
Милијардерот Маск е сопственик на компанијата за производство на електрични возила Tesla и SpaceX за производство на вселенски летала.
Периодот што го помина како извршен директор на Твитер го одбележаа хаос и контроверзии, пишува ХИНА.
На почетокот на неделава Маск најави дека ќе ги отстрани сите профили од Твитер кои се неактивни веќе неколку години, објаснувајќи дека неговата цел е да ја подобри платформата.
Според политиката на Twitter, корисниците треба да се логираат на својот профил најмалку еднаш месечно за да избегнат трајно отстранување поради продолжената неактивност.
„Ги елиминираме профилите кои не се активни со години, па веројатно ќе забележите дека бројот на вашите следбеници се намалува“, предупреди Маск.
Истражување: Приходите на Твитер паѓаат оваа година
Аналитичарите велат дека голем број огласувачи ја напуштиле страницата и апликацијата, а новата формула за претплата на Twitter Blue (за сертификација и поволности) е недоволна за да се компензира загубата на приход.
Но, Маск продолжува да го следи својот план, поттикнат од повратните информации од фановите.
„Работиме напорно за да го направиме вашиот довод што е можно поинтересен… Како е денес во споредба со пред шест месеци?“, праша тој во една неодамнешна анкета. Околу 46 отсто од 1,5 милиони гласачи одговориле „подобро“, а 38 отсто „полошо“.
Според истражувачката компанија Insider Intelligence, приходите на Twitter ќе се намалат за 28 отсто оваа година, бидејќи огласувачите не му веруваат на Маск.
Тој во интервју за Би-Би-Си ги увери во спротивното, тврдејќи дека е забележано враќање на огласувачите и дека е речиси на рентабилна точка.