Стереотипот е да се каже дека се менуваат времињата. Едноставно е факт, па затоа што порано бевме воодушевени само од дизел мотори во Порше или Алфа, веројатно нема воопшто да не изненади фактот дека Харли Дејвидсон направи – електричен велосипед.
Нова производна линија
Деновиве, текстовите за новиот Serial 1 на Харли се редат со акламативна оценка дека станува збор за прекрасен уред.
Serial 1 е сличен на првиот мотор што овој култен производител го понуди на јавноста, Serial Number One. И по име, се разбира. Харли Дејвидсон ќе започне нова производна линија со сериската линија Serial 1 Cycle, што значи дека започнува со прекрасен електричен уред на бели тркала, како деби на компанијата.
Бавењето со електрична енергија не е нешто ново за Харли Дејвидсон, во март минатата година тие го претставија електричниот мотор LiveWire, кој се продава во Америка за нешто помалку од 30.000 американски долари.
Ова е нешто сосема друго, Serial 1 е првиот електричен велосипед на Харли, сосема ново за производителот на култните изи-рајдерс. И затоа е воспоставена посебна производна линија која, како што е најавено, ќе функционира како посебна компанија, а самиот Serial 1 ќе се најде во продажба во март следната година.
Совршено е јасно дека Харли тука игра на носталгија, на сите им е јасно веднаш штом ќе погледнат во прекрасниот е-велосипед и пред да прочитаат како се вика уредот. Покрај белите гуми, има и седиште тапацирано во бела кожа, исто така кожни рачки и сето тоа на хармонична црна рамка, сè до изгледот на оригиналниот Serial Number One, за кој се верува дека бил првиот Харли.
Serial 1 е потпишан од група ентузијасти кои Харли ги собрал во својот центар за развој на производи, од кој е формирана оваа нова компанија.
Спецификациите на првиот електронски велосипед на Харли не се објавени, но може да се заклучи само дека моторот е централно поставен, дека се пренесува преку макари, батеријата е поставена на рамката, како и светла, систем за сопирање Tektro со дискови од 203 мм.
Ентузијастите и обожавателите на Харли забележуваат дека првиот електричен велосипед не е еден од трите прототипови што компанијата ги покажа на EICMA во Милано минатата година.
Но, се пренесуваат зборовите на Арон Франк, кој е директор на новата компанија, според кои овие прототипови се патоказ како ќе изгледаат идните модели. Поентата на првиот, Serial 1, е да се направи што е можно полесно и интуитивно возило за употреба.
Исто така, се потсетува дека Харли воведе електричен мопед во февруари минатата година, дека подоцна не беше објавено дали и кога ќе се пушти во производство и дека слични модели од други производители забрзано добиваат популарност.
Побарувачката за вакви возила растеше силно во САД токму во времето на пандемијата, а проценките велат дека до крајот на годината во Америка може да се продадат меѓу 500.000 и 600.000 увезени електрични скутери и мопеди.