Технолошкиот гигант Гугл лансираше обновен пребарувач напојуван со вештачка интелигенција, сакајќи да се израмни во трката со Бинг на Мајкрософт.
Американската технолошка компанија „Гугл“ во средата, на 10 мај, го претстави ремонтот на својот пребарувач за да го вклучи напредокот во вештачката интелигенција што доминираше во технолошкиот свет од лансирањето на OpenAI на ChatGPT поддржан од Мајкрософт пред шест месеци.
„Со генеративната вештачка интелигенција, го правиме следниот чекор со храбар и одговорен пристап“, рече Сундар Пичаи, извршен директор на Google, на презентацијата во средата.
На својата годишна конференција за развивачи, Google рече дека ќе им понуди на милиони корисници надградба во рамките на пребарувањето што ќе вклучува резимеа генерирани од вештачка интелигенција за прашања слични на оние што ги обезбедуваат чет-ботови како што е ChatGPT.
The technology shift with AI is as big as they come. That’s why it’s so important that we make AI helpful for everyone — and we can’t do it alone. We look forward to building the future together. Read @SundarPichai‘s blog post from #GoogleIO ⬇️ https://t.co/YZefBMh26Z
— Google (@Google) May 10, 2023
Надградбата за пребарување првично ќе биде достапна само во САД преку системот на листа на чекање.
Google рече дека потоа ќе се обиде да ја спроведе надградбата во наредните месеци.
Покрај вообичаените резултати од пребарувањето, Google на корисниците ќе им понуди и концизни одговори на прашања кои ќе ги генерира вештачката интелигенција.
На пример, ако корисникот го интересира кој велосипед е најдобар за надминување на ридско патување до работа долга осум километри, пребарувачот на Google ќе му каже кои видови велосипеди се добри за возење по ридски патишта и да внимава на велосипедите со амортизери.
Корисникот потоа ќе може да му постави дополнително прашање на пребарувачот или да ги следи предложените упатства за да продолжи со пребарувањето. Без разлика што ќе одлучи, после тоа ќе започне своевиден разговор со пребарувачот.
Google соопшти дека за време на тој разговор корисникот нема да мора да ги повторува информациите што веќе ги дал.
„Корисниците сакаат да видат информации што се поврзани со истакнат бренд како што е Светската здравствена организација (СЗО) или со медиумска куќа“, рече Кети Едвардс, потпретседател на подружницата на Google која работи на неговиот пребарувач.