Генеративната вештачка интелигенција е тип на технологија која се потпира на минатите податоци за да создаде, наместо да ја идентификува содржината.
Минатиот месец, Google започна со јавно ажурирање на својот четбот Bard.
Компанијата бара корисни информации и повратни информации за да добие предност пред Мајкрософт во трката на пазарот на технологија за вештачка интелигенција.
Според извештаите, огласувачите можат да понудат „креативна“ содржина како што се слики, видео и текст поврзани со одредена рекламна кампања.
Потоа, вештачката интелигенција ќе го измеша овој материјал за да генерира реклами врз основа на целната публика, заедно со продажните цели.
Иако постои загриженост за поширокото влијание на вештачката интелигенција на прашања како што се дезинформации, обиди за фишинг и сајбер криминал, Google планира да постави заштитни бариери за да ги реши тие грижи кога ќе воведе нови генеративни карактеристики на вештачката интелигенција.