Две железнички компании во државна сопственост инвестираат во проект за автоматско поврзување на товарните возови.
Во моментов, товарните вагони во Европа сè уште се спојуваат рачно, како и пред сто години, а процесот одзема многу време.
Дојче Бан и францускиот SNCF најавија милијарда евра инвестиции во модернизација на товарниот транспорт, што треба да ја забрза услугата низ Европа, барајќи од ЕУ финансиски да го поддржи нивниот проект.
Две железнички компании во државна сопственост инвестираат во проект за автоматско поврзување на товарните возови. Во моментов, товарните вагони во Европа сè уште се спојуваат рачно, како и пред сто години, а процесот одзема многу време.
Deutsche Bahn тестираше дигитално автоматско поврзување (DAK) на повеќе од 6.000 километри патека во нејзината родна Германија, како и во Австрија и Швајцарија, која треба да се прошири и во Франција.
За автоматско поврзување ќе биде потребна нова опрема за речиси половина милион товарни вагони во Европа, рече германскиот оператор, предупредувајќи дека е потребно решение на европско ниво бидејќи товарните возови често ги преминуваат границите.
Дојче Бан и СНЦФ предлагаат шест до осум милијарди евра инвестиции и бараат од Брисел правна и финансиска рамка за проектот.