Форд: Производството на електрични возила бара 40 отсто помалку работни места

Сподели со своите пријатели

Производството на електрични возила бара 40 отсто помалку работни места отколку производството на бензин, иако некои работни места може да се спасат со производство на повеќе делови во компаниите, изјави Џим Фарли, шеф на американскиот автомобилски гигант Форд.

Loading...

„Потребни се 40 отсто помалку труд за да се направи електричен автомобил, така што мораме самите да ги произведуваме деловите за да може сите да бидат вклучени во растот“, изјави Фарли на Rainbow Push Coalition на конференција за автомобили во Детроит, пренесува dpa.

Електричните возила имаат помалку делови од традиционалните.

Американскиот синдикат United Auto Workers, кој претставува околу 400.000 работници, процени дека преминот кон електрични возила може да вклучи елиминација на 35.000 работни места.

Силен влез на пазарот

Во август, американскиот гигант отпушти 3.000 работници со полно работно време и привремени работници, тврдејќи дека неговата структура на трошоци не е конкурентна со онаа на другите производители. На крајот на минатата година вработуваше 183.000 работници.

„Мораме да започнеме сосема нов синџир на снабдување за батерии, мотори и електроника, со уште поважна улога на диверзификација на изворите на снабдување“, нагласи Фарли.

Форд сака да обезбеди половина од светскиот пазар на електрични возила до 2030 година.

Loading...

Во октомври објавија дека ја зголемиле продажбата повеќе од двојно во однос на лани.

Фокусирајте се на производството на батерии

Производителите на автомобили моментално ги менуваат синџирите на снабдување и се фокусираат главно на производството на батерии, најважната компонента на електричните возила.

Форд неодамна ги здружи силите со производителот на батерии SK Innovation за да изгради фабрики за батерии во САД. General Motors соработува со LG Chem.ж

Американскиот претседател Џо Бајден на крајот на октомври најави 2,8 милијарди долари за домашно производство на батерии за електрични возила и за електрична мрежа.

Планот е увозните материјали и делови да се заменат со домашни производи. Бајден, исто така, започна „Американска иницијатива за материјали за батерии“ која треба да ги зајакне клучните синџири за снабдување.

Финансирањето за избрани проекти во САД се очекува да помогне да се извлече доволно литиум за снабдување со батерии за приближно два милиони електрични возила годишно.