Фејсбук и Инстаграм го ограничуваат пристапот до податоците на тинејџерите

Сподели со своите пријатели

Фејсбук и Инстаграм ќе ги заострат ограничувањата за податоците за тинејџерите, така што компаниите не можат да ги користат за да таргетираат реклами кон таа популација, соопшти компанијата Мета.

Loading...

Според „Гардијан“, од февруари огласувачите повеќе нема да можат да го гледаат полот на младите корисници или видот на нивните објави како начин за насочување на рекламите во таа категорија, соопшти компанијата, пренесува Танјуг.

Мета, исто така, потврди дека во март ќе бидат воведени нови контроли кои ќе им овозможат на тинејџерите да влезат во поставките на двете апликации и да изберат да „помалку гледаат“ на одредени видови реклами.

Несоодветните реклами може да предизвикаат штета

Како што е наведено, благодарение на зголемените ограничувања, за сервирање реклами ќе се користат само возраста и локацијата на корисникот.

Многу активисти за безбедност на интернет велат дека платформите за социјално вмрежување мора да направат повеќе за да ги контролираат видовите реклами што им се прикажуваат на помладите корисници, додавајќи дека несоодветните реклами можат да предизвикаат исто толку штета како и навредливите содржини објавени од други корисници.

Наведете ги претходно воведените ограничувања што ги спречуваат огласувачите да таргетираат тинејџери со реклами врз основа на нивните интереси и активности.

Од компанијата велат дека најновите ажурирања дојдоа како резултат на истражување на ова прашање и експертска анализа, како и глобалните регулативи.