Facebook ја продолжува борбата против лажните вести и „дипфејк“ содржини

Сподели со своите пријатели

На крајот на краиштата, Фејсбук сè уште ја избира вистината, барем кога станува збор за медиумските содржини, и продолжува да се бори против длабоки лаги и други измамнички стратегии.

Loading...

Интересот за „дипфејк“ феноменот се намали во последните неколку месеци, најверојатно затоа што јавноста се смири со фактот дека АИ ќе продолжи да се користи во иднина за создавање супер-реални, но сепак лажни, видео содржини и фотографии.

Терминот „deepfake“ потекнува од корисник на „Редит“, а во декември 2017 година, кога некои познати личности беа ставени во порнографски сценарија со помош на оваа технологија.

Иако првично се однесуваше само на порнографската содржина, таа наскоро се прошири во други области, а различните содржини беа обработени преку машинско учење.

Фејсбук, исто така, се спротивстави на другите методи на измама на ВИ, како што е оној што генерира човечки лица кои изгледаат вистински, но не се.

Така, секоја манипулирана содржина ќе биде отстранета од платформата за да ги спречи корисниците да веруваат дека јавна личност кажала нешто или учествувала во настани што никогаш не се случиле.

Loading...

Содржината што е означена како измама, или делумно измама, нема да се појави во вестите за информации, и нема да може да се плати за реклами, додека корисниците кои се обидуваат да ги споделат, ќе добијат предупредувачки пораки.

Иднината дефинитивно пристигна, барем кога станува збор за манипулација.

Leave a Reply