Дали знаете за што служат црни точки на крајот на прозорецот на вашиот автомобил?

Сподели со своите пријатели

Оваа црна лента што се обвиткува околу прозорецот се нарекува фрит лента и всушност е керамичка боја која е вградена во стаклото, што го прави невозможно да се извади или гребе. Таа е таму за да го заштити уретанскиот заптив што го штити вашиот прозорец или шофершајбната од ултравиолетовите зраци кои, под помалку одредени околности, може да предизвикаат стаклото да излезе надвор.

Фрит-лентата е исто така врежана површина која се држи со лепило што го поврзува стаклото со рамката, спречувајќи ги луѓето да го видат тој грозен лепак однадвор.

 

 

Добро, тоа прилично ја објаснува цврстата црна лента, но што е со точките?

Причината зошто точките се намалуваат додека се движат навнатре е тоа што се создава ефект на градиент кој е повеќе естетски пријатен и помалку очигледен за возачите и патниците.

Сепак, точките не се тука само за да изгледаат убаво. Голем дел од дизајнот е поврзан со тоа како е направена шофершајбната – при свиткување на шофершајбната во комората за загревање (обликување) на стаклото, фритката се загрева побрзо од останатите бидејќи е црна. Точка градиент се користи за намалување на оптичкото изобличување како резултат на овој термички диспаритет.

Може да се заблагодарите и на вториот сет на точки на шофершајбната – веднаш зад ретровизорот – затоа што ви помага полесно да гледате кога сончевите зраци одат директно кон вас додека возите.