За време на неодамнешното интервју за Топ Гир, главниот оперативен директор на Мерцедес, Маркус Шефер изрази интерес за електричниот кабриолет модел, но не даде индикации во каква форма може да пристигне или кога може да пристигне.
„Не е толку лесно да се изгради убав електричен кабриолет“, започна Шефер.
“И ние мора да признаеме дека побарувачката за родстери и кабриолети опаѓа. Кина не е пазар за кабриолети и има помалку клиенти во Европа отколку пред неколку години. Но, мислам дека тоа е многу привлечен производ што гради бренд “.
„Мораме да ставиме ограничувања за размислување и да дизајнираме ЕВ во форма на родстер“, додаде тој.
„Кога размислувате за AMG и претворање на AMG во електрична марка, дефинитивно ќе размислуваме и за кабриолет. Кабриолет Mercedes-AMG EV може да има многу форми.
На пример, може да се позиционира како ривал на претстојниот Tesla Roadster или може да биде луксузен GT повеќе како кабриолет од С-класа.
Може дури и да е мал спортски автомобил сличен по големина на SLC. Што и да е, сигурно ќе биде брзо. Во последниве години, Мерцедес воведе особено фасцинантен електричен кабриолет, Визијата Мерцедес-Маибах 6 Кабриолет.
Имаше најмалку 750 КС и беше замислен со дострел од над 500 километри кога беше претставен во 2017 година.