Трошоците за е-трговија во црниот петок скокнаа за 7,5 отсто во однос на претходната година, достигнувајќи рекордни 9,8 милијарди долари во САД, според извештајот на Adobe Analytics, што дополнително покажува дека потрошувачите кои се свесни за цените бараат да трошат на најдобрите зделки и ги бараат оние се занимава онлајн.
„Видовме дека се појави многу стратешки потрошувач во текот на минатата година, кој навистина се обидува да ги искористи овие денови за да го искористи максимумот од попустите“, рече Вивек Пандја, главен аналитичар во Adobe Digital Insights.
Остриот скок на трошоците од црниот петок го одразува потрошувачот кој е повеќе подготвен да троши отколку во 2022 година, кога цените на горивото и храната беа болно високи, објави SEEbiz.
Пандја истакна дека импулсните набавки можеби одиграле улога во растот на црниот петок, бидејќи 5,3 милијарди долари од онлајн продажбата дошле од купувања од мобилни телефони.
Тој истакна дека влијателите и рекламирањето на социјалните мрежи им го олесниле на потрошувачите удобното трошење на нивните мобилни уреди.
Сепак, купувачите се чувствителни на цените и управуваат со построги буџети поради минатогодишната рекордна инфлација и каматни стапки.
Според истражувањето на Adobe, продажбата од 79 милиони долари дошла од потрошувачите кои го избрале флексибилниот начин на плаќање „Купи сега, плати подоцна“ за да ги растегнат своите паричници, што е за 47 отсто повеќе од минатата година.
Според Biznis Info, најпродаваните категории на Black Friday, покажа извештајот на Adobe, биле електрониката како паметни часовници и телевизори, заедно со играчки и игри.
Во меѓувреме, алатките за подобрување на домот не беа толку добри.
Пандја рече дека најпродаваните се во директна корелација со производите кои имаат најдобри попусти.