Црна година за италијанската автомобилска индустрија

Сподели со своите пријатели

Италијанските синдикати ја нарекоа 2024 година црна година за домашната автомобилска индустрија.

Loading...

Европскиот автомобилски гигант Stellantis, кој ги вклучува марките Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Chrysler и Jeep, се најде во тешка криза поради падот на продажбата.

Со цел да го зголеми производството, компанијата најави дека годинава ќе инвестира две милијарди евра во италијанските фабрики, а шест милијарди ќе бидат наменети за синџирите на снабдување.

Сите италијански фабрики на автомобилскиот концерн, кој беше формиран во 2021 година со спојување на француската групација PSA и италијанско-американската компанија Фиат Крајслер, ја завршија годината во црвено.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Трите најсилни партии во Германија викендов одржуваат клучни состаноци

Некогаш гордоста на италијанската автомобилска индустрија, фабриката на Фиат Мирафиори во Торино лани произведе речиси 70 отсто помалку автомобили, нешто помалку од 26.000 во споредба со речиси 86.000 возила во 2023 година.

Според податоците собрани од италијанските синдикати, последен пат италијанската автомобилска индустрија, сега групирана под гигантот Stellantis, произведе толку малку возила во 1956 година.

Четвртина од само десет работни дена

„Не криеме дека 2025 година ќе биде тешка. Но, сите италијански фабрики ќе продолжат да работат, и многу повеќе“, рече Жан Филип Импарато, директор на европските операции на Stellantis, во средината на декември.

Привремените прекини на производството минатата година ги погодија сите италијански фабрики, а во Maserati во Модена, на пример, тие работеа само околу десет дена во последниот квартал.

Loading...
ПРОЧИТАЈТЕ И:  Во Шкотска синоќа забележани -18,7 степени, најниска температура од 2010 година

„Во моментов нема факти, имаме само предвидувања. „Ситуацијата во фабриките е сериозна, многу работници се во мирување“, изјави претставникот на синдикатот на Уилма, Роко Паломбела.

Во 2023 година, според податоците на компанијата, Stellantis беше четвртиот најголем производител на автомобили во светот по продажба – зад јапонската Toyota, германскиот Volkswagen и корејскиот Hyundai.