Падот на египетскиот авион (EgyptAir) во Средоземното Море во 2016 година, во кој загинаа 66 лица, е предизвикан од пожар во пилотската кабина, според француските експерти објавени во средата од италијанскиот дневен весник „Кориере дела сера“.
Авионот на линијата Париз-Каиро се урна во Средоземното Море на 19 мај 2016 година, меѓу грчкиот остров Крит и северниот брег на Египет. Загинаа 66 лица, од кои 40 Египќани и 15 Французи.
Институт за војна: Русите бавно напредуваат, можеби ќе сакаат да ја вклучат Молдавија во војната
Додека Каиро тврдеше дека авионот бил нападнат, Париз се залагал за теза за техничката причина за несреќата.
Според документацијата од 134 страници, која ја видел италијанскиот весник и е испратена до Апелациониот суд во Париз во март, пожарот во авионот бил предизвикан од комбинација од два фактори: протекување од маската за кислород на копилотот и запалена цигара која ја пушел пилотот или копилотот.
Звучните снимки од „црната кутија“ ја поддржуваат оваа хипотеза, пишува италијанскиот весник.
Британско разузнавање: Русите не можат да ја заменат потопената Москва, не им даваат Турците
Експертите неколку минути пред несреќата конкретно изолирале две „шушкања“ од микрофонот вграден во маската на копилотот, што веројатно укажува на силен проток на кислород, бидејќи маската била во „ургентен“ режим.
Самиот пожар потоа бил предизвикан од „искра или пламен“, најверојатно предизвикан од цигара.
Претходно двајца експерти укажаа на несоодветна замена на опремата за снабдување со кислород на маските на пилотите, а се посомневаа и на можност од опасно истекување на тој гас.
Институт за војна: Русите бавно напредуваат, можеби ќе сакаат да ја вклучат Молдавија во војната
Веќе во извештајот објавен во јули 2018 година, Француското биро за истражување на безбедноста на цивилното воздухопловство (BEA) тврди дека неговата хипотеза е дека „избувнал пожар во пилотската кабина (…) кој брзо се развил и довел до губење на контролата врз авионот“.
Документот што го објави „Il koriere dela sera“ врз основа на снимките од разговорот на пилотот открива дека и двајцата рекле дека се „уморни од овој ноќен лет и недостаток на сон“.
Сепак, податоците со кои располагаат правните експерти покажуваат дека „распоредот за одмор“ на екипажот бил испочитуван.

