Бура може да го урне авионот, телефонот пречи – НАЈЧЕСТИ МИТОВИ ЗА ЛЕТАЊЕТО СО АВИОН

Сподели со своите пријатели

Кога авионот треба да полета или слета, добивате најава за исклучување на мобилните телефони. Многу луѓе веруваат дека тоа е затоа што мобилните телефони можат да влијаат на навигациските системи.

Loading...

Иако летањето е начин на патување што милиони луѓе го користат секој ден, сè уште има многу мистерии кои се вртат околу тоа како точно функционира воздушниот сообраќај и што можете да понесете со себе на пат, на пример.

Без разлика дали често или ретко патувате со авион, сигурно сте слушнале разни митови за летањето.

Подолу ви ги откриваме 9-те најчести митови за воздушниот сообраќај во кои луѓето сè уште веруваат – за да знаете точно што е реално, а што едноставно мит!

 

 

Мит 1: Пилотите го избегнуваат Бермудскиот триаголник

Факт: Бермудскиот триаголник се наоѓа северно од Карибите. Областа доби негативна репутација благодарение на митот дека особено голем број бродови и авиони исчезнале таму под мистериозни околности.

Loading...

Денеска знаеме дека Бермудскиот триаголник не претставува посебна опасност. Пилотите не ја избегнуваат областа и летаат нормално.

Мит 2: Да се ​​биде роден во авион ви дава цел живот бесплатен авионски пат

Факт: Кога недоносено бебе на лет од Саудиска Арабија до Индија во 2017 година доби неограничени бесплатни летови доживотно, многу луѓе претпоставуваа дека се дава за секое бебе родено во авион, а всушност тоа е многу ретко.

Неколку авиокомпании оттогаш рекоа дека нема да даваат бесплатни доживотни летови на бебиња родени во воздух.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Научниците објавија доказ дека нашата планета веќе се прегрева

Бидејќи многу авиокомпании и онака го ограничуваат патувањето со авион по 36-та недела од бременоста, шансите тоа да се случи се доста ретки.

 

 

Мит 3: Авионите најчесто летаат на автопилот

Факт: Вообичаено е верувањето дека, покрај полетувањето и слетувањето, со авиони најчесто се управува автопилот. Сепак, тоа не е случај. Автоматскиот пилот служи како напреден GPS, кој обезбедува информации за насоката и позиционирањето, но не може самостојно да го контролира леталото.

Loading...

Наместо тоа, автоматскиот пилот им помага на пилотите да го избегнат заморот на кој би биле изложени кога треба постојано да бидат свесни за нивната траекторија и сите информации што одат со неа.

Пилотите поминуваат низ години на обука за да бидат квалификувани да управуваат со комерцијален авион, така што тие се оние кои се одговорни за вашиот лет кога седите во пилотската кабина, а автопилотот само помага!

Мит 4: Мобилните телефони влијаат на навигациските системи

Факт: Кога авион треба да полета или слета, добивате најава за исклучување на мобилните телефони. Многу луѓе веруваат дека тоа е затоа што мобилните телефони можат да влијаат на навигацијата или другите системи во авионот, но тоа не е точно.

Кога ќе добиете најава за отстранување на вашата електроника, пристигнуваат други важни информации. Персоналот на авионот сака патниците да обрнат внимание на оваа информација.

Во случај нешто да не оди според планираното за време на полетувањето или слетувањето, тие сакаат луѓето да бидат внимателни и да знаат точно што да прават.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Австралија сака да ги забрани социјалните мрежи за помлади од 16 години, експертите поделени

Сега кога ја знаете вистината зад овој мит, тоа не значи дека треба да продолжите да ја користите вашата електроника кога персоналот на авиокомпанијата ќе ви каже да го одложите.

Знаеме дека овие информативни видеа можеби изгледаат малку досадни, но важно е да се обрне внимание. Сепак, безбедноста е на прво место.

 

Loading...

 

Мит 5: Пилотите и копилотите јадат различна храна

Факт: Иако ова не е официјално правило, многу авиокомпании препорачуваат пилотите и копилотите да не јадат исти оброци.

Ова е за да се осигура дека барем еден од нив останува способен да лета ако одредено јадење погрешно „му легне“ на стомакот.

Други авиокомпании препорачуваат нивните пилоти барем да јадат во различно време.

Мит 6: Авионскиот тоалет го празни отпадот среде лет

Факт: Спротивно на она што може да мислите, тоалетите во авионите не се дизајнирани едноставно да фрлаат во воздух со притискање на копче.

Loading...

Всушност, отпадот патува низ цевките за да се складира во контејнер на задниот дел од авионот, до кој може да се пристапи само од надворешната страна на авионот. Затоа, бидете сигурни дека е целосно невозможно да се испразни отпадот од резервоарот во текот на летото.

Мит 7: Бурите и молњите можат да урнат авион

Факт: За луѓето кои се нервозни поради летањето, бурите и молњите можат да бидат крајно застрашувачки.

Многу луѓе погрешно веруваат дека ударите на гром всушност можат да предизвикаат нестабилност на летот, па дури и паѓање. Всушност, ударите на гром во авион се многу чести.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Австралија сака да ги забрани социјалните мрежи за помлади од 16 години, експертите поделени

Авионите се дизајнирани за овој феномен за да ги чуваат патниците безбедни. Удар на гром нема да го урне авионот.

 

Loading...

 

Мит 8: Пилотите имаат падобрани за итни случаи

Факт: И покрај тоа што некои луѓе мислат, пилотите всушност не носат падобрани за итни случаи – па дури и да го носат, не би можеле само да излезат среде лет!

Првата одговорност на пилотот е да се грижи за своите патници и екипаж, така што во случај на итност можете да бидете сигурни дека вашиот високо обучен пилот ќе биде таму за да ве води низ сите проблеми, наместо да се откаже од летот со својот падобран.

Друга работа, не можете само да ја отворите вратата од авионот и да скокнете надвор (освен можеби на филм).

Loading...

Мит 9: Губењето на моторот ќе предизвика пад на авион

Факт: Никој не би ве обвинил дека се плашите од најлошото – доколку некој од моторите на вашиот авион се расипе на сред лет, и навистина, многу луѓе мислат дека ова сценарио би предизвикало пад на авионот.

Всушност, дури и ако авионот ја изгуби функцијата во двата мотори, сепак може да се излизга на значително растојание за да може принудно да слетува.

Пилотите се обучени да се справуваат со дефекти на моторот дури и за време на полетувањето и можат безбедно да управуваат со авион само со еден мотор.