Веќе пишувавме за бројни професии на кои им се заканува појавата на ChatGPT и слични чет-ботови, а се чини дека на таа листа би можеле да се додадат наставници и професори.
Технологијата може многу да им помогне на луѓето во образованието и да им обезбеди многу информации и различни начини на учење, но ако му се верува на Бил Гејтс, ChatGPT може да ги научи децата да читаат и пишуваат.
Ова не треба да се очекува во далечна иднина, но четботите со вештачка интелигенција би можеле да ја добијат таа способност за околу година и пол.
Гејтс зборуваше за тоа на минатонеделната конференција во Сан Диего и нагласи како вештачката интелигенција ќе биде еднаква на најдобрите наставници во однос на нејзините образовни способности.
Денешните чет-ботови веќе покажуваат, како што го нарече Гејтс, „неверојатна вештина во разбирањето и пишувањето“, а јасно е дека со текот на времето ќе станат подобри во пренесувањето на знаењето.
Освен што ќе им помогне на децата со читање и пишување, ќе им помогне и на учениците кои би можеле да ги подобрат своите вештини за пишување и читање благодарение на оваа технологија.
Многумина веќе користат чет-ботови кога составуваат есеи, е-пошта, апликации за работа и написи во весници.
Кевин Роус, колумнист за Њујорк Тајмс кој пишува за технологија, во една од своите колумни напиша дека веќе користи програми како ChatGPT кога пишува текстови.
Исто така, некои експерти се импресионирани од способноста на чет-ботови прецизно да резимираат текстови, да даваат повратни информации за напишаните текстови, како и од нивните способности при пишување нови текстови.
„За околу 18 месеци, вештачката интелигенција ќе стане асистент на наставниците и ќе им дава корисни повратни информации. И после тоа ќе ги подобрат своите математички способности“, објасни Гејтс.
Решавањето математички проблеми често може да биде доста тешко за четботите, истакнува CNBC.
Имено, како што се обучени на големи бази на податоци, доколку одговорот на математичката равенка веќе постои меѓу податоците на кои е обучена, таа ќе може без проблем да го даде точниот одговор.
Сепак, ситуацијата е многу потешка за вештачката интелигенција кога треба сама да реши сложена математичка задача.
Сепак, и тоа не е невозможно, а можеме да го видиме на примерот на Photomath.
Како што заклучи Гејтс на конференцијата, вештачката интелигенција наскоро ќе има голема улога во образованието, а за две години вештачката интелигенција би можела да стане приватен учител за многу деца, како и за постарите кои не можат да си дозволат таков облик на образование, смета Гејтс.