Авиокомпаниите ќе ги откажат летовите на Блискиот Исток?

Loading...
Сподели со своите пријатели

Комерцијалните авиокомпании ширум светот размислуваат колку долго да ги суспендираат летовите до Блискиот Исток, бидејќи конфликтот што веќе ги наруши главните воздушни рути влезе во нова фаза откако САД ги нападнаа клучните ирански нуклеарни постројки, а Техеран најави одмазда.

Вообичаено прометниот воздушен простор што се протега од Иран и Ирак до Медитеранот е во голема мера празен од комерцијален воздушен сообраќај 10 дена откако Израел започна напади врз Иран на 13 јуни, бидејќи авиокомпаниите пренасочуваат, откажуваат и одложуваат летови низ регионот поради затворање на воздушниот простор и безбедносни проблеми.

Новите откажувања на летови од страна на меѓународните превозници во последните денови во регионот, како што се оние до најпрометниот аеродром во светот во Дубаи, покажуваат како се зголемија загриженоста на авиоиндустријата.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Америка е во опасност од „спиечки“ терористички ќелии

Сепак, некои меѓународни авиокомпании ги продолжија летовите во понеделник, според Flightradar24.

Со рускиот и украинскиот воздушен простор, исто така, затворен за повеќето авиокомпании поради години војна, Блискиот Исток стана поважна рута за летови помеѓу Европа и Азија.

Среде ракетните и воздушните напади во текот на изминатите десет дена, авиокомпаниите летаа на север преку Каспиското Море или на југ преку Египет и Саудиска Арабија.

Покрај зголемените трошоци за гориво и екипаж поради овие долги заобиколувања и откажувања, превозниците се соочуваат и со потенцијално зголемување на трошоците за гориво за авиони, бидејќи цените на нафтата растат по нападите на САД.

Ризици во воздушниот простор

Проширувањето на конфликтните зони е зголемен оперативен товар за авиокомпаниите, бидејќи воздушните напади предизвикуваат загриженост за случајно или намерно соборување на комерцијалниот воздушен сообраќај.

Loading...
ПРОЧИТАЈТЕ И:  Европската Унија никој ништо не ја прашува

Лажната локација и пречките околу политичките жаришта, каде што GPS системите од земјата емитуваат неточни позиции што можат да ги исфрлат комерцијалните авиони од курсот, се исто така растечки проблем за комерцијалната авијација.

Flightradar24 изјави за Ројтерс дека забележал „драматично зголемување“ на блокирањето и лажирањето над Персискиот Залив во последните денови.

Швајцарската компанија што ја одржува мапата на GPS пречки SkAI објави доцна во неделата дека забележала повеќе од 150 лажни авиони таму за 24 часа.

Безбеден воздушен простор, веб-страница за организација што споделува информации за ризиците од летање, во неделата забележа дека американските напади врз нуклеарните објекти на Иран би можеле да ја зголемат заканата за американските оператори во регионот.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Иран бара помош од Путин, Хамнеи му испрати писмо: Еве што очекува од Русија!

„Ова би можело да ги зголеми ризиците по воздушниот простор во земјите од Персискиот Залив како што се Бахреин, Кувајт, Оман, Катар, Саудиска Арабија и Обединетите Арапски Емирати“, се вели во него.

Додека меѓународните авиокомпании го избегнуваат регионот, локалните превозници во Јордан, Либан и Ирак продолжуваат со некои летови.

Израел го зголемува бројот на летови. Аеродромската управа на Израел вели дека таканаречените спасувачки летови во земјата ќе се прошират на 24 дневно во понеделник, иако секој лет ќе биде ограничен на 50 патници.

Израелската авиокомпанија „Ел Ал“ во неделата соопшти дека добила барања за напуштање на земјата од околу 25.000 луѓе за околу еден ден.

Loading...