Американските обвинители му препорачуваат на Министерството за правда да се гони Боинг

Сподели со своите пријатели

Федералните обвинители му препорачале на американското Министерство за правда водечкиот светски производител на авиони Боинг да биде кривично гонет откако компанијата наводно го прекршила договорот за одложено гонење од 2021 година поради две авионски несреќи во 2018 и 2019 година, дознава CBS News.

Loading...

Препораката на обвинителството до Министерството за правда не е конечна одлука, а министерството има рок до 7 јули да го извести сојузниот суд за својата одлука.

„Боинг“ претходно овој месец по повод тврдењата на американското Министерството за правда дека прекршува договорот за одложено гонење од 2021 година рече дека наводите не се точни, изјавија два добро информирани извори за Си-Би-Ес.

Изворите рекоа дека Боинг го поднесе својот одговор на обвиненијата откако обвинителите му кажаа на федералниот судија во американската сојузна држава Тексас во мај дека компанијата го прекршила договорот што треба да доведе до тоа американското Министерство за правда да ги повлече кривичните пријави поврзани со две несреќи на 737 Max.

Во 2018 и 2019 година, во кои загинаа вкупно 346 луѓе, обвинителите рекоа дека Боинг не воспоставил доволно мерки за усогласеност.

Боинг имаше рок до 13 јуни да се спротивстави на тврдењата на Министерството за правда.

Компанијата и федералната влада постигнаа спогодба во јануари 2021 година во која компанијата се согласи да плати спогодба од 2,5 милијарди долари и да се придржува до одредени услови во замена за отфрлање на обвиненијата од страна на Министерството за правда по три години.

Тој период од три години требаше да истече во јули.

Loading...

Но, минатиот месец, федералните обвинители рекоа дека Боинг ги „прекршил своите обврски“ според договорот за одложено гонење.

Во јануари, вратата од кабината на Боинг 737-Макс 9 што леташе за Алјаска ерлајнс експлодираше неколку минути по полетувањето од Портланд, Орегон.

Извор за Си-Би-Ес во март изјави дека обвинителите истражуваат дали нешто што довела до или придонела за експлозијата може да влијае на договорот за одложено гонење.

Извештајот од јунскиот свиркач на вработениот во Боинг Сем Мохавк предизвика загриженост дека компанијата користела неисправни делови во конструкцијата на своите авиони.

Друг свиркач, поранешниот менаџер за квалитет Сантијаго Паредес, рече дека бил под притисок да ги намали проблемите што ги открил додека го прегледал трупот на авионот, делот што експлодираше во јануари.

Извршниот директор на Боинг Дејвид Калхун минатата недела беше на судење во американскиот Сенат кога рече дека компанијата е „далеку од совршена“, но инсистираше на тоа дека е посветена на тоа секој вработен да чувствува обврска да зборува за проблемите што постојат.