ТикТок воведе текстуални објави

Сподели со своите пријатели

Апликацијата за видео стриминг ТикТок сега нуди можност за објави само со текстуална содржина, со што стана уште еден технолошки гигант во серијата што одговори на платформата X, односно поранешниот Твитер.

Loading...

ТикТок вели дека новата функција им дава на корисниците друг начин да се изразат.

Претходно овој месец, ТикТок лансираше нова услуга за стриминг за да се соочи со ривалите како Spotify и Apple Music.

Промената доаѓа откако Twitter го отфрли своето познато лого на Bluebird и го замени со црно-бела буква X.

На корисниците на ТикТок сега ќе им бидат понудени три опции во апликацијата, имено опција за објавување фотографии, клипови или текст.

Тие исто така ќе можат да уредуваат објави со додавање звук, локации или дуети, кои се видео реакции на објавите на другите корисници.

„Овие способности ги прават текстуалните објави динамични и интерактивни како и сите фотографии или клипови“, рече ТикТок.

Промените доаѓаат неколку недели откако ТикТок, која е во сопственост на кинеската компанија ByteDance, лансираше нова услуга за стриминг на музика наречена TikTok Music во Индонезија и Бразил.

Loading...

Минатата недела бета верзијата пристигна во Сингапур, Мексико и Австралија.

Компанијата вели дека ќе им овозможи на корисниците „да слушаат, споделуваат и преземаат музика што ќе ја откријат на ТикТок, како и да ги споделат своите омилени песни со нивната заедница на ТикТок“.

Апликацијата исто така тестира новини како што е новиот пејзаж режим на одредена група корисници ширум светот.

Популарните платформи за социјални медиуми како Facebook, Instagram и Threads, како и X, веќе поддржуваат текстуални објави.