YouTube наводно е во процес на преговори со медиумски компании со цел каналите на YouTube да ги прикажуваат нивните филмови и серии, со поддржана монетизација.
Компанијата веќе ја тестира наведената идеја со цел да го провери интересот на гледачите.
Платформата би можела да биде достапна за повеќе корисници подоцна оваа година, пренесува Engadget.
ТВ каналите на YouTube може да ги загрозат актуелните конкуренти во оваа област
Ако YouTube продолжи со планот, ќе влезе на индустрискиот пазар познат по акронимот FAST (бесплатна телевизија со стриминг со поддржана монетизација).
Најголеми светски играчи на тоа поле се Roku, Tubi (Fox), како и Pluto TV во сопственост на Paramount Global.
Во зависност од содржината што ќе ја пласира YouTube, како и од тоа како ќе функционираат самите канали, компанијата би можела да земе значителен број гледачи од своите конкуренти.
YouTube потврди за Wall Street Journal дека веќе спроведува тест во кој на мал број корисници им е дозволен пристап до овие канали.
„Секогаш бараме начин да им обезбедиме на гледачите почетна точка од која лесно ќе можат да ја најдат, гледаат и споделат содржината што им значи најмногу“, известува претставникот на компанијата.
Youtube веќе склучи договор со одредени компании
За цели на тестирање, YouTube соработува со компании како Lionsgate, A+E Networks, како и FilmRise.
Медиумските компании исто така можат да профитираат на овој начин, нудејќи содржина што инаку е малку или воопшто не се гледа.
Компанијата веќе нуди монетизирани филмови на одредени пазари, но со оваа зделка тие би можеле да им понудат на гледачите многу поголем избор.
Каналите би можеле да функционираат на сличен начин како ТВ Плутон. Споменатата платформа има канали посветени на реприза на одредени серии, како и канали со вести, па дури и спорт.
Компанијата сака да ја прошири својата понуда со нови видео формати
Овој влез на пазарот FAST е во согласност со стратегијата на YouTube да ја прошири својата понуда со видео формати кои се разликуваат од содржината што традиционално се нуди на платформата.
Во ноември, ги премести премиум каналите за стриминг од YouTube TV во главната апликација, од кои првите беа Showtime, Starz, Paramount+. како и AMC+.
YouTube неодамна се здоби со ексклузивни права на пакетот NFL Sunday Ticket во зделка од повеќе милијарди долари што ќе трае седум години.
YouTube веќе има најголем дел од времето поминато кога станува збор за услугите за стриминг во САД.
Во ноември го победи Нетфликс трет месец по ред, со 8,8 проценти. Таквиот договор може само да придонесе за уште поголем процентуален раст.