Ова е сосема поинаков Форд Мустанг, поврзан со стариот само по неговото име и лудото забрзување

Сподели со своите пријатели

Пристигна новиот Ford Mustang Mach E. Иако името се поврзува со низок спортски автомобил со громогласен V8 звук, Mach E е електричен SUV. Првиот целосно електричен SUV на Форд е импресивен и фасцинантен автомобил. Не се откажаа од “палење” гуми, се откажаа од согорување бензин.

Loading...

Тоа го потврдува и забрзувањето на врвните перформанси, кои стигнуваат до 100км/ч, на ниво на суперспортски автомобили, за само 3,7 секунди.

 

 

Многу атрактивниот и спортски теренец од средната класа е долг 471цм и за разлика од класичниот Мустанг нуди многу простор во внатрешноста. Покрај задниот, има и мал преден багажник, а волуменот на задниот дел е 483 литри.

Внатрешниот дизајн е исто така исклучително спортски, во кој доминира огромен екран на допир поставен вертикално и големи дигитални инструменти зад воланот. Има многу луксузни детали, а финишот и квалитетот на материјалите се одлични.

 

Loading...

 

Интересен детал е што наместо клуч може да се користи мобилен телефон, како кај Тесла. Со помош на Bluetooth, возилото може да ги открие паметните телефони на сопственикот додека се приближуваат, отклучувајќи го Mach-E и дозволувајќи му да започне да вози без да го извади телефонот од џебот.

Резервната шифра за стартување и управување со возилото може да се внесе на централниот екран на допир во случај батеријата на телефонот да се испразни.

 

 

Засега се нудат две моторизации. Основниот Mustang Mach E AWD ER има 351 КС, забрзување до 100 км/ч за 5,8 секунди и максимална брзина ограничена на 180 км/ч. Помоќниот Mustang Mach EGT ER има 487 КС, огромни 860 Nm, забрзува до 100 км/чза 3,7 секунди и може да забрза 200км/ч.

Loading...

И двата модели имаат батерија која има еден од најголемите капацитети на пазарот – 98,7 kWh. Досегот на послабиот модел е 540 километри, додека помоќниот со едно полнење на батеријата може да помине 500 километри. Батеријата се полни на брз полнач од 10 до 80 проценти за 45 минути.

 

 

Во текот на следната година на пазарот ќе пристигнат „најскромните“ верзии со 269 КС, помала батерија од 75 kWh и погон на задните или на сите тркала. Има и модел со 294 КС, погон на задните тркала и батерија од 98,7 kWh.