Американската компанија вчера имаше сериозни проблеми со серверот, што предизвика исклучување на некои од најважните апликации од App Store. Почнувајќи од синоќа околу 17 часот, корисниците на iOS ширум светот, од САД, Јапонија, Кина, Австралија до Европа, почнаа да известуваат за исклучување на некои апликации, преку страницата DownDetector.
Први престанаа да работат App Store, iCloud и Apple Music, а потоа AirDrop. После тоа, проблемот настана со апликациите Apple Pay, Apple Maps, iMessage, Apple Fitness Plus, Apple Arcade, Apple Business Manager, iTunes, Apple Find my iPhone и други. Апликацијата Siri работеше, но ги обработуваше барањата многу побавно од вообичаеното.
По некое време, Епл го потврди овој проблем за порталот TechRadar, но не понуди објаснување. Веројатно никогаш нема да дознаеме што го предизвика овој проблем, но мило ми е што Епл го реши проблемот, иако тоа траеше долго време. Очигледно е дека се случи сериозен пропуст.
По некое време, апликациите повторно почнаа да работат, но целиот процес на опоравување траеше дури 4 часа. После тоа, корисниците почнаа да известуваат дека сè се вратило во нормала, при што апликацијата работи побавно за пократко време.
На страницата Системска услуга на Епл, на апликациите кои вчера беа оневозможени, има порака која гласи: „Корисниците имаа проблем со оваа услуга. Го испитавме и го решивме овој проблем“.