По падот на дронот во Загреб, австриските воздухопловни сили ја подигнаа готовноста, но само во согласност со своите можности. Така, подготвеноста на пилотот на авионот Еурофајтер е продолжена на 20 часа.
Инаку, 24-часовната готовност на воените пилоти не може да се воведе поради недоволниот број копнени лица, пишува весникот „Кронен цајтунг“.
Армијата посочува дека не се исклучува можноста за повторување на ситуацијата во Загреб.
Германскиот министер остар: Сакавме Украина да се брани, но не со нашето оружје
Веќе две недели воздушниот простор над Австрија е затворен за руски авиони, како санкција против Русија. Единствената можност да се контролира таа забрана во Австрија е на воениот аеродром во Селтик.
Авионите на Еурофајтер можат да стигнат до висина на цивилни авиони за 90 секунди.
Сепак, додека другите неутрални земји, како Шведска и Финска, веднаш го подигнаа тревогата на нивната авијација поради конфликтот во Украина, во Селтик сè уште ништо не се случило.
Сега е донесена одлука за продолжување на подготвеноста на пилотот за два часа на 20 часа.
Во Мариупол загинале 2.500 луѓе, тврди советникот на Зеленски
Инаку, во нивната наредба за акција стои дека се подготвени „од изгрејсонце до зајдисонце“, досега до околу 18.30 часот.
Целодневна подготвеност, како и во соседна Швајцарија, во Австрија можеше да се воведе само за кратко, бидејќи тогаш ќе имаше проблеми со персоналот.
Меѓутоа, проблемот не се пилотите, туку недостатокот на персонал од земја.
Дополнително, голем проблем е што Eurofighters се наоѓаат на една локација, што може да доведе до ситуација поради лошите временски услови, целата флота да остане на терен.
За време на коронавирусот, имаше целосен прекин на воздушниот сообраќај во Селтвег, бидејќи се разболеа членовите на противпожарната служба на аеродромот.
Подољак: Ќе разговараме за мир, прекин на огнот, повлекување на војниците и безбедносни гаранции
Дополнително, пишува „Кронен цајтунг“, од 15 Еурофајтери, колку што има австриската армија, во најдобар случај шест се способни да летаат.
Армијата се обиде да се ослободи од тие авиони и да купи нови, но продажбата на Индонезија, единствената земја која беше заинтересирана, не успеа.
Сега армијата бара решенија во странство како да го продолжи животниот век на тие авиони и да ги подобри нивните можности, пред се во заштитата од други авиони.

