Ги плаќаат граѓаните да се откажат од автомобилите и да одат на работа со велосипед

Сподели со своите пријатели

Во многу случаи, урбаните правци кои секојдневно превезуваат по едно лице со автомобил може лесно да се минуваат со велосипед, што во градовите со нерамен терен се решава со велосипед со електрична помош.

Loading...

Сè повеќе земји им плаќаат на своите граѓани да одат на работа со велосипед, а за возврат им нудат зголемен дел од платата што не се оданочува. Ова е практика која веќе ја спроведуваат владите на различни земји како Холандија, Белгија, Велика Британија, Данска или Германија.

Во многу случаи, урбаните правци кои секојдневно превезуваат по едно лице со автомобил може лесно да се минуваат со велосипед, што во градовите со нерамен терен се решава со велосипед со електрична помош.

 

 

Оваа практика, која стана сè попопуларна со пандемијата, во некои земји е наградена со економски стимулации.

Практиката за дополнително плаќање за вработените кои одат на работа со велосипед беше иницирана во 2014 година од неколку европски влади со цел да се намали загадувањето на воздухот и потрошувачката на гориво и да се подобри здравјето на луѓето.

Loading...

Најголем дел од програмите што ги воспоставуваат владите се во форма на даночни олеснувања, така што на вработените им се исплаќа дополнителен износ на основната плата, во форма на неоданочив дел од платата.

Овие програми беа толку успешни што со текот на времето се проширија. Белгија го зголеми даночниот поттик за патување до работа на 0,25 евра по километар.

 

 

Така, 10-километарскиот пат до работа може да значи дополнителен приход од 1.200 евра годишно. Наградата не ги вклучува здравствените придобивки кои доаѓаат благодарение на секојдневната рекреација во форма на возење велосипед.

Но, Белгија не е единствената што ја нуди оваа погодност за патување до работа со велосипед. Според Светскиот економски форум, слична програма нуди и Холандија, а Обединетото Кралство оди чекор понатаму.

Британските велосипедисти кои ги користат велосипедите на пат до работа добиваат 0,23 евра за километар, а има и стимулативна програма за изнајмување велосипеди, како и можност за купување и попуст на облека и опрема за возење велосипед.

Loading...

Во случајот со Луксембург, даночното поттикнување е околу 300 евра за купување на електричен велосипед за одење на работа.