Иако поминаа децении од „бизнисот на векот“, поранешните гордости на југословенската автомобилска индустрија сè уште возат и тоа во значителен број.
Од речиси 750.000 произведени примероци, една третина од производството отиде за извоз, а точно 141.511 примероци завршија во САД. Увозот започнал во средината на 1980-тите, а последниот примерок го премина езерцето во 1992 година. Сега, благодарение на Experian, дознаваме колку се уште се регистрирани.
За почеток, да речеме дека ги има повеќе од, на пример, Рено, од кои моментално во Америка има само 197. Има драстично повеќе од неегзотичните, но популарните Бугати. Ако ја погледнете табелата, ќе забележите дека моментално ги има 408. Лесно е да се заклучи дека повеќето од нив се сочувани колекционерски предмети, а значаен удел секако има и најатрактивната верзија кабриолет . Во секој случај, ова е пристојна бројка на 30-годишници, со оглед на тоа што многумина го сметаа за „најлошиот автомобил на светот“.
Инаку, на американските патишта во моментов се возат 283.794.368 автомобили. Најмногу има Форд, 43.216.100, потоа Шевролет со 39.815.092 единици и Тојота со 35.187.246 автомобили.
Ако се вратиме на европските „егзотики“, вреди да се каже дека во Америка има 630 Пежо, но и 3.135 Опел, наводно претежно ГТ и Мантис и слични атракции. Бугати има 138, три пати помалку од 25 пати послаби Југо.