Автомобил кој 47 години бил паркиран на истото место ќе биде претворен во градски споменик

Сподели со своите пријатели

За многу жители на италијанскиот град Конељано, автомобилот „Lancia Fulvia“, кој е паркиран во Виа Замбони веќе 47 години, е како споменик. Автомобил со напумпани гуми, каросерија истрошена со текот на времето речиси половина век, никој никогаш не се обидел да помести од таму.

Loading...

Синиот автомобил му припаѓа на 94-годишниот Анџело Фреголент, поранешен локален продавач на весници, кој 40 години управувал со киоск пред неговата куќа со десет години помладата сопруга Берил.

 

„Кога почнавме да работиме, нормално беше автомобилиот  да биде паркиран напред бидејќи го растоварав весникот од багажникот и го внесував во куќата“, рекол Анџело во изјава за Ил Газетино, а пренесува Индипендент. .

Но, кога парот се пензионирал, автомобилот останал на истото место. За овие речиси половина век тој стана локален симбол, речиси дел од градот. Туристи и жители направија селфи покрај автомобилот и тој стана еден од знаменитостите на Конељани, бидејќи неговите фотографии беа преправени од социјалните мрежи.

 

 

Loading...

Меѓутоа, според новиот закон за патишта, на местото каде што се наоѓа автомобилот повеќе не е дозволено паркирање. По жестоката дебата во медиумите, градските власти конечно решија да го преселат.

Автомобилот првпат беше отстранет на 20 октомври и пренесен на автомобилскиот саем во Падова, каде што беше изложен заедно со десетици други безвременски класични автомобили.

Возилото потоа било испратено во работилница за да се санираат оштетувањата. Кога целосно ќе се реставрира, „Lancia Fulvia“ ќе биде поставена пред локалното училиште недалеку од куќата на Анѓела и Бертила, што значи дека тие ќе можат да му се восхитуваат на автомобилот од нивниот прозорец додека туристите го посетуваат и фотографираат со него.

Инаку, „Lancia Fulvia“ (Tipo 818) е автомобил кој бил произведен од фабриката „Lancia“ во периодот од 1963 до 1976 година. Името го добила по Виа Фулвија, римскиот пат што води од Тортона до Торино, а беше претставен на Саемот за автомобили во Женева во 1963 година.

Дизајниран е од Пјеро Кастањеро и стана познат во светот на мотоспортот по успешното натпреварување на Меѓународниот шампионат во рели во 1972 година.