Лажат за километражата кај поновите модели на автомобили, но тешко е да се открие

Сподели со своите пријатели

Според германскиот АДАК, повеќето работилници и експерти за моторни возила не можат да откријат лажен бројот на изминати километри.

Loading...

Иако и Европската унија го објави прашањето за поставување километража на користени возила, нема промена, односно нема проблем да се игра со километри на нови модели на автомобили.

Ова е потврдено со најновото истражување на Германскиот авто клуб (АДАК). За таа цел, случајно беа избрани три автомобили: Форд Куга 2019, Опел Грандленд Х 2020 и Пежо 208 2019 година.

 

 

Резултатите покажаа дека километражата може да се фалсификува по само неколку минути, со пристап до соодветниот уред.

Во два од трите прегледани автомобили, доволно беше да го вклучите уредот во вградениот приклучок за дијагностика. Во случај на моделот Opel, уредот мораше да се поврзе со брзинометар.

Loading...

Според АДАК, сегашната регулатива на ЕУ, според која километражата мора да биде систематски заштитена во автомобилот, се уште не се применува. Законот е во сила за новите модели на автомобили од септември 2017 година.

 

 

Повеќето жртви на прилагодување на километрите се приватни купувачи на половни автомобили. На тој начин се плаќа повисока цена за користен автомобил, но таквите манипулации негативно влијаат на безбедноста на автомобилот и трошоците за услуга.

Ако, на пример, забиниот појас се скрши затоа што сте ја пропуштиле услугата поради лажна километража, тоа може да доведе до оштетување на моторот што чини неколку илјади евра.

Според АДАК, повеќето работилници и експерти за моторни возила не можат да откријат професионално извршено фалсификување.