Постојат различни методи кои можат да се користат за да се спречи загревање на внатрешноста на автомобилот од сончева светлина. Германскиот автомобилски клуб ADAC сега практично тестираше седум идентични Dacia Dusters.
Покрај референтното возило без дополнителна опрема, беа подготвени и неколку автомобили со опрема за заштита од сонце и паралелно беа додадени возило со затемнети стакла и еден со бела и црна боја на каросеријата. По повеќе од четири часа на жешкото сонце беа измерени внатрешните температури.
Во возилото без дополнителна опрема, имало 53 степени на возачкото седиште. Десет степени помалку и затоа најстудено беше во возило покриено со церада. Со 45 степени, возилото со надворешната заштитна фолија исто така беше значително поладно.
Рефлектирачкиот штитник за сонце внатре (49 степени) и белата ткаенина на контролната табла (50 степени) беа помалку ефикасни. Затемнувањето на задните стакла, исто така, резултираше со намалување од само два степени. Меѓутоа, овде беа измерени само 48 степени на задните седишта, наместо 57 степени што беше во возилото без додатоци.
За време на тестот, контролите и контролните табли достигнаа температура до 70 степени.
Кога се споредуваа возила со црна или бела боја за надворешност, имаше јасни температурни разлики на површината – од 65 степени во темно и 44 степени во светло возило, додека во внатрешноста на црниот Дастер се загреваше за најмалку 5 степени повеќе од белиот автомобил.