Летната топлина во комбинација со долги патувања може да доведе до проблеми со системот за ладење на моторот почесто од вообичаеното.
Ревијак пишува за овој голем проблем што може да им се случи на возачите за време на летните патувања.
Според некое непишано правило, прегревање на моторот најчесто се случува на места каде што најмалку сакаме да се случи, на автопат или на некое место на отворено, каде што не можеме да излеземе од сонцето.
Ако сеуште се наоѓате во таква ситуација, еве неколку совети.
Кога индикаторот за температура ќе влезе во црвеното, погрешно е веднаш да го исклучите моторот, бидејќи тогаш циркулацијата на течноста за ладење престанува и се јавува уште повисока температура, што може да доведе до оштетување на моторот.
Ова е особено точно за турбо моторите бидејќи турбината се лади со масло и работи на висока температура.
Што да се прави?
Пожелно е, ако е можно, да го оставите моторот во мирување, како и да ја исклучите климатизацијата.
Ако немате мали деца во автомобилот – вклучете го греењето и поставете го вентилаторот на максимална брзина, така што значително ќе го изладите моторот.
Ако е можно, подигнете ја хаубата. Никогаш не отворајте го капачето на течноста за ладење, бидејќи течноста за ладење е под висок притисок и нејзината температура е висока, па доколку капачето се отвори одеднаш, може да настанат сериозни изгореници.
На крајот, подобро е да се спречи отколку да се излечи – важно е да се провери состојбата и количината на течноста за ладење и нивото на маслото во моторот пред секое долго патување.