Инстаграм повеќе не се гледа себеси како платформа каде што луѓето одат да споделуваат фотографии. Тоа е главниот заклучок од низата неодамнешни коментари на шефот на компанијата, Адам Мосери.
„Веќе не сме апликација за споделување фотографии во форма на квадрат“, рече Мосери во видеото што го објави на своите профили на социјалните мрежи оваа недела.
Според Мосери, главната причина за ова е што луѓето доаѓаат на Инстаграм „да се забавуваат“ и тоа не е единствената апликација што ја нуди на преполн пазар.
Changes are coming to video on Instagram ?
At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Video, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf
— Adam Mosseri ? (@mosseri) June 30, 2021
„Да бидеме искрени, во моментов има навистина сериозна конкуренција“, рече Мосери. „ТикТок е огромен, Јутјуб е уште поголем и има многу други новини“.
За да остане конкурентен, Мосери рече дека Инстаграм мора да го прифати тој аспект од себе, „а тоа значи промена“.
Еден од начините на кој апликацијата ќе се промени е давање повеќе препораки на Instagram.
Мосери се осврна на тестот што компанијата го започна минатата недела, а тој забележа дека се менува.
„Предложени објави“ во активите на корисниците. Тој исто така рече дека Инстаграм планира широко да го прифати видеото, фокусирајќи се на содржина на цел екран.
Накратко, она што Мосери го опишува е дека Инстаграм станува сè повеќе како ТикТок.
И тоа е нешто што веќе видовме како компанијата се обидува да го направи со карактеристики како „Reels“. Се разбира, едно е да се прилагодите на ривалите, а друго е да го изгубите од вид она што ја направи вашата платформа привлечна за луѓето воопшто.
Заедно со работи како шопинг, „Reels“ и „Stories“ направија Инстаграм да се чувствува пренатрупан и помалку жив од порано.