Како интернет гигантот ги користи услугите за огласување? ЕУ одлучи да испита и да казни

Сподели со своите пријатели

Европската комисија започна истрага за да утврди дали Google ги крши прописите пазарна конкуренција во Европската унија со услугите за интернет рекламирање.

Loading...

Гугл е една од водечките светски компании во секторот за рекламирање преку интернет, а исто така обезбедува и услуги за посредување при рекламирање, особено преку услугата Display Network.

 

 

– Компанијата собира податоци што потоа се користат за насочено рекламирање, продава простор за рекламирање и обезбедува услуги за посредување при рекламирање – вели потпретседателот на ЕК, Магрет Вестагер, на прес-конференција кој ги објасни причините за започнување на истрагата.

– Ова значи дека Гугл е присутен на скоро сите нивоа на синџирот на снабдување на интернет рекламирање. Загрижени сме што Google го отежна пазарот со целиот рекламен комплекс со конкурентни услуги за рекламирање преку интернет – додаде европскиот официјален претставник.

Брисел сака да истражи дали американскиот софтверски гигант ги фаворизирал сопствените услуги за рекламирање преку интернет и со тоа ги прекршил европските регулативи за пазарната конкуренција.

Loading...

Истрагата треба да покаже како влијае на пазарот од барањето на Google до клиентите да ги користат своите услуги Display & Video 360 и Google Ads за поставување реклами на, на пример, на YouTube и дали тоа го ограничува пристапот на другите компании до корисничките податоци што се користат за рекламирање.

 

 

– Услугите за рекламирање преку интернет се клучен инструмент со кој Google и издавачите ги монетизираат своите интернет услуги – истакна Вестагер.

Секторот за рекламирање преку интернет еволуираше огромно за да ја искористи сеприсутноста на паметните телефони и компјутерите во секојдневниот живот.

Тие се користат од милиони луѓе во Европа, а издавачите на реклами преку интернет се обидуваат да ги надоместат изгубените приходи со објавување бесплатна содржина.

ЕК наведува дека само во 2019 година биле издвоени 20 милијарди евра за рекламирање преку интернет.

Loading...

Leave a Reply