Индонезискиот претседател Јоко Видодо им нареди на сите расположиви сили да учествуваат во потрагата по исчезнатата подморница.
Недалеку од Бали, се води очајна трка со времето затоа што бродовите на индонезиската морнарица, но и низа други земји, се обидуваат да стигнат до подморницата со 53 членови на екипажот кои, под услов да се уште живи, имаат кислород во помалку од 24 часа.
Во потрагата се вклучи и американската армија, а индиската морнарица објави дека пронашла неидентификуван предмет на длабочина од 50-100 метри. Сепак, сè додека не пристигнат бродови што можат да го пребаруваат теренот под вода, не е можно точно да се испита за што станува збор.
„KRI Nanggala 402“ исчезна откако за време на воена вежба побара дозвола да се нурне во подлабоки води. Се стравува дека таа нурнала премногу длабоко за да може да ја достигнат.
Се проценува дека кислородот ќе исчезне околу 3 часот наутро во сабота, по локално време.
„Денес ќе ги зголемиме нашите напори до утре во 3 часот по полноќ“, изјави портпаролот на индонезиската армија, генерал-мајор Ахмад Риад.
Спасувачкиот тим се фокусира на подрачјето каде што е пронајдена нафтената дамка на површината, непосредно по исчезнувањето на подморницата.
Сепак, сè уште нема докази дека нафтената дамка потекнува од исчезната подморница. Адмиралот Jудо Маргоно рече дека дамката може да биде предизвикана од излевање од испукан резервоар за гориво во исчезнатaта подморница, но маслото може да излезе од страна на самиот екипаж, додека се обидуваше да испливаат на површина.
Тие исто така веруваат дека подморницата потонала на длабочина од 600-700 метри, што е значително подлабоко од длабочината на која нејзиниот труп може да го издржи притисокот на водата (околу 200 метри), што значи дека е можно притисокот на таа длабочина да е смачкан трупот на подморницата.
Причината за исчезнувањето сè уште не е позната. Морнарицата објави дека дефектот може да ја напушти подморницата без можност за појава на површина.
Подморницата е направена во 70-тите години на минатиот век, а реставрацијата е направена во 2012 година во Јужна Кореја.
Сличен инцидент се случи во 2017 година, кога исчезна аргентинска подморница со 44 морнари и член на екипажот.