„The Social Dilemma“: Шокантен филм за социјалните мрежи за кој не престанува да се зборува!

Сподели со своите пријатели

По неодамнешното објавување на шокантниот американски филм „The Social Dilemma“, за него сè уште не престанува да се пишува и зборува.

Loading...

Открива колку и како медиумските платформи, како што се социјалните мрежи и машините за пребарување, ги контролираат нашите одлуки и создаваат зависности што ги менуваат нашите реални животи на полошо.

Се памети и она што не сте го испратиле: Што сè социјалните мрежи знаат за вас?

Во разговор со ИТ експерт, научивме како социјалните мрежи влијаат на промената на мислењето на луѓето и како да ја заштитат сопствената приватност.

Филмот „The Social Dilemma“ сè уште е главна тема на разговор. Зошто?

Затоа што едноставно зборува за медиумски платформи кои ги контролираат нашите одлуки, ги менуваат нашите потреби и создаваат зависности кои драстично ги менуваат нашите реални животи

„Архивирањето на податоците е бесплатно денес, и Фејсбук и Инстаграм. Секој нема голем трошок да забележи која слика сме ја погледнале, дали сме кликнале „лајк“, тргнале да пишуваме коментар, секоја активност кога ќе го прелистаме ѕидот, тие го снимаат сето тоа врз основа на што, тие го надополнуваат нашиот психолошки профил“, рече ИТ експертот Марко Ракар.

Децата опседнати со социјалните мрежи се склони кон проблеми со менталното здравје

Loading...

„Многу сликовито објаснува што прават компаниите како Фејсбук, Инстаграм, Твитер и Гугл со податоците што ги собираат за своите корисници“, раскажува Марко.

И додека сето ова е целосно легално, сите овие механизми се дизајнирани да продаваат што повеќе производи, насочувајќи ги корисниците кон одредена маркетинг порака, но исто така влијаат на промена на мислењето за социјално прашање, за да ги испратат во посакуваната насока.

„Абнормалната сума на пари и најпаметните луѓе во светот работат на развој на нови апликации и нови функционалности што ќе не принудат нас како корисници да потрошиме што е можно повеќе време на таа апликација и да потрошиме максимално време во виртуелниот свет и да го живееме животот кој се случува околу нас. Социјалната мрежа знае скоро сè за нас, а ние многу малку знаеме за неа… “, рече ИТ експертот.

Иако возрасната граница за регистрирање на социјалните мрежи е 16 години, апликацијата нема начин да ги открие и потврди тие информации.

Социјалните мрежи не се реалност: Инфлуенсерка покажа како девојките го менуваат изгледот (ВИДЕО)

Се повеќе има зависници од социјални мрежи кои живеат во виртуелни светови, а како што вели Марко Ракар, во иднина лошо ни се пишува.

„Секако дека ќе биде уште полошо, милијарди долари се влеваат во развојот на социјалните мрежи, за да нè направат уште поголеми зависници отколку што сме, зависноста од социјалните мрежи е зависност која е слична на зависноста од алкохол, коцкање или дрога“, објасни Ракар.

„Треба да ја намалиме изложеноста на социјалните мрежи, да се обидеме да го ограничиме времето поминато на нив, да се обидеме да го отстраниме одвлекувањето на вниманието што социјалните мрежи не прават да ни испраќаат известувања. Дозволете што е можно помалку апликации да ја следат вашата локација, да ги прегледуваат нашите телефонски именици и такви некои работи”, додаде Ракар.

Loading...

Вештерки доминираат на социјалните мрежи: Наместо метли, сега користат телефони (ВИДЕО)

Несомнен е фактот дека социјалните мрежи одамна престанаа да бидат само забава и храбро зачекорија во деловниот свет, каде станаа алатка за масовна комуникација, па затоа не е на место да се знае повеќе за овој модерен феномен.

 

Leave a Reply