Поранешен вработен кој ги откри безбедносните проблеми на Боинг пронајден мртов на паркинг

Сподели со своите пријатели

Причината за смртта на 62-годишниот Џон Барнет, свиркачот кој ги откри безбедносните проблеми на Боинг, беше наведена како „самонанесени рани“.

Loading...

Поранешен вработен во Боинг, познат по тоа што ја зголеми загриженоста за стандардите за производство на компанијата, е пронајден мртов во САД.

Џон Барнет работеше за Боинг 32 години, до неговото пензионирање во 2017. Ја напушти компанијата од здравствени причини.

Во деновите пред неговата смрт, тој сведочеше во тужба за свиркачи против компанијата. Боинг соопшти дека се тажни поради смртта на Барнет.

Судскиот лекар од округот Чарлстон ја потврди неговата смрт за Би-Би-Си во понеделникот.

Се вели дека 62-годишникот починал од „самонанесени повреди“ на 9 март и полицијата истражува.

Од 2010 година, тој работи како менаџер за квалитет во фабриката во Северен Чарлстон за градење на 787 Dreamliner, најсовремен патнички авион кој се користи главно на долги релации.

Во 2019 година, Барнет изјави за Би-Би-Си дека работниците под притисок намерно поставуваат супстандардни делови во авионите на производната линија.

Loading...

Тој, исто така, рече дека открил сериозни проблеми со системите за кислород, што може да значи дека една од четири маски за дишење нема да работи во итен случај.

 

 

Откриени безбедносни проблеми

Тој рече дека веднаш по започнувањето со работа во Јужна Каролина се загрижил дека притисокот за изградба на нови авиони значи брзање на процесот на склопување и дека безбедноста е загрозена, што компанијата го негираше.

Тој подоцна изјави за Би-Би-Си дека работниците не ги следеле процедурите дизајнирани да ги следат компонентите низ фабриката, поради што исчезнале неисправните компоненти.

Тој тврдеше дека во некои случаи, супстандардните делови дури биле отстранети од контејнерите за отпад и биле ставени на авиони што се градат за да се спречат доцнење на производната линија.

Тој, исто така, тврдеше дека тестовите на системите за кислород за итни случаи кои треба да се вградат во 787 покажаа стапка на неуспех од 25%, што значи дека секој четврти можеби нема да се активира во вистински итен случај.

Loading...

Џон Барнет ја пренел својата загриженост кај менаџерот, но не било преземено ништо. Боинг ги негираше неговите тврдења.

Сепак, ревизијата од 2017 година на американскиот регулатор, Федералната управа за авијација (FAA), потврди некои од стравовите на Барнет, пренесува Дневник.хр.

Утврдено е дека локацијата на најмалку 53 „несоодветни“ делови во фабриката е непозната и дека се сметаат за изгубени.

На Боинг му беше наредено да преземе корективни мерки.

Што се однесува до боци со кислород, компанијата соопшти дека во 2017 година „идентификувала некои боци со кислород добиени од добавувачи кои не биле правилно поставени“. Но, таа негираше дека некој од нив всушност бил инсталиран во авионот.

 

 

Loading...

Правна постапка против компанијата

По неговото пензионирање, Барнет започна долготрајна правна постапка против компанијата.

Тој ја обвини дека го клеветела неговиот лик и ја закочила неговата кариера поради проблемите што ги истакнал. Боинг ги отфрли обвинувањата.

Во моментот на неговата смрт, Барнет бил во Чарлстон на правни разговори поврзани со случајот.

Тој даде формална изјава минатата недела на сослушување од адвокатите на Боинг, пред да биде вкрстено испрашуван од неговиот сопствен адвокат.

Во сабота тој требаше да биде дополнително сослушан. Кога тој не се појавил, го побаралд во неговиот хотел. Подоцна бил пронајден мртов во неговиот пикап на паркинг во хотел.

Во изјава за Би-Би-Си, неговиот адвокат ја опиша неговата смрт како „трагична“.

Loading...

„Боинг“ во соопштението рече: „Тажни сме поради смртта на г-дин Барнет и нашите мисли се со неговото семејство и пријателите“.

Неговата смрт доаѓа во време кога стандардите за производство во Боинг и неговиот клучен снабдувач Spirit Aerosystems се под интензивна контрола.

Ова уследи по инцидентот на почетокот на јануари кога неискористена врата за излез за итни случаи излета од сосема нов Боинг 737 Макс кратко по полетувањето од меѓународниот аеродром во Портланд.

Прелиминарниот извештај на Националниот одбор за безбедност на транспортот на САД сугерираше дека четирите завртки за клучеви, дизајнирани да ја држат вратата безбедно на место, не се поставени.

Минатата недела, FAA соопшти дека шестнеделната ревизија на компанијата открила „повеќе случаи каде што компанијата наводно не ги исполнила барањата за контрола на квалитетот на производството“.

Loading...