Зошто никако не можеме да заспиеме кога сме преморени?


Постои еден маѓепсан круг кој доаѓа со чувство на голем замор, вели д-р. Шелби Харис, кога сме толку уморни што не можеме да заспиеме и затоа сме „заглавени“ во „маѓепасниот круг“ на исцрпеноста.

Дали ви се случувало кога цел ден размислите само за тоа да се вратите во креветот, а потоа кога конечно ќе можете да го направите тоа, никогаш не успеете да заспиете?

Loading...

Митови за спиењето во кои треба да престанеме да веруваме

Лекарите кои се занимаваат со проблеми со спиењето, потсетуваат дека постои важна разлика помеѓу чувството на замор и поспаноста, што е важно да се знае.

– Сигурно можете да почувствувате и замор и поспаност, но овие термини честопати се мешаат – вели експерт за спиење и автор на „Женскиот водич за надминување на несоницата“, Др. Шелби Харис.

Еве што вели таа за овие термини:

Спиењето влијае на слабеењето – Ослободете се од вишокот килограми со овие навики

1. Поспаноста се решава лесно

Поспаноста не се однесува на чувството на општ  пад на енергијата во организмот, вели Др. Харис, туку на чувството кога треба само да спиеме, па ќе се чувствуваме подобро веднаш ако спиеме барем некое време.

Но, ако не сме уморни, спиењето не доаѓа лесно – затоа што нашето тело, умот и психата се обидуваат да работат со енергијата што ја имаме и „нема начин да спиеме“.

Loading...

Заморот е од друга страна, вели др. Харис, е чувството како зад себе да влечеме куп тули и воопшто да немаме енергија“, објаснува таа.

Спиењето со куче е добро, еве и зошто!

2. Заморот и несоницата честопати одат заедно

Има еден маѓепсан круг кој доаѓа со чувство на голем замор: кога сме толку уморни што не можеме да заспиеме и потоа да се заглавиме во тој образец на целосна исцрпеност.

– Многумина кои страдаат од несоница, без други медицински или психијатриски проблеми, се чувствуваат уморно, но не поспано. Дури и кога се обидуваат, тие не можат лесно да заспијат – вели Др. Харис.

Работи кои го уништуваат сонот: Многумина овие грешки ги прават несвесно

3. Поспаноста обично укажува на специфичен проблем

Често знаеме дека сме поспани затоа што на пр. во средина на неделата две ноќи по ред остануваме будни до 2 часот наутро, но ако понекогаш се чувствуваме поспано и покрај тоа што спиеме осум дена, д-р. Харис сугерира да разговарате со лекар за тоа што може да влијае на квалитетот на спиењето.

4. Заморот може да биде тешко да се одреди

Ако имате чувство на „долгорочна исцрпеност и губење на енергија“, др. Харис предлага да поработите на вашата вечерна и ноќна рутина – со отстранување на сите вознемирувачки фактори – намалување на стресот, ограничување на кофеинот, секој ден да легнувате во исто време, држете се настрана од ТВ и други екрани еден час пред спиење и ограничете го внесот на тешка храна три часа пред спиење.

Loading...

Спиете на стомакот? Тоа можеби и не е добра идеја!

– Работете на зголемување на вашата физичка активност со вежбање или одење, – вели Др. Харис за „Well And Good“ затоа што вежбањето помага да се подобри спиењето и да се намали заморот – но ако не видите влијание врз нивото на енергија по две недели, најдобро е да посетите лекар.

„Ноќните птици“ се поизложени на здравствени проблеми од оние кои стануваат рано

Харис вели дека „исцрпеноста е поопшта идеја што по природа е подолга од заморот“ – и ако работите да го намалиме стресот и да го подобриме квалитетот и количината на спиење – и сепак се чувствувате исцрпено и немаме енергија за дневни активности – консултирајте се со лекарот во врска со можните причини.


© Со преземање на содржината ги прифаќате Условите за преземање содржини

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *