Еве што се случува со оргнизмот ако одите доцна на спиење


Стотици експерименти и медицински истражувања ја идентификуваат врската помеѓу спиењето и здравјето.

Според научниците, многу е важно да се почитува биолошкиот часовник и да се оди во кревет рано, околу 22 часот. Инаку, ефектите врз телото може да бидат многу лоши.

Loading...

Одењето во кревет во 23 часот, на полноќ или 1 часот наутро е многу штетно за здравјето на луѓето и е директна причина за многу болести, особено срцеви заболувања, па дури и карцином.

Митови за спиењето во кои треба да престанеме да веруваме

Природата делува и се движи во прецизни ритмички кругови, на кои влијаат ротацијата на планетата земја, сонцето и месечината.

Секој ден сонцето изгрева и заоѓа, се менуваат годишните времиња и циклусите на месечината, сето ова се одвива со стабилно темпо утврдено од природата. Функциите за спиење и будност се исто така дел од тој ритам.

Во природата, животните и растенијата се будат и спијат во согласност со овој ритам. Луѓето исто така имаат природен ритам со кој треба да управуваат.

Спиењето влијае на слабеењето – Ослободете се од вишокот килограми со овие навики

Биоритам на спиењето

21 часот – 22 часот – Телото ги елиминира токсичните материи од имунолошкиот систем (лимфни јазли). Најдобро е да заспиете цврсто меѓу 21 и 22 часот за телото да ги извршува овие витални функции правилно.

Loading...

22.00 – 01.00 – Црниот дроб ги елиминира отровите и се регенерира.

00.00 – 04.00 – Коскената срцевина произведува крв.

00.01 – 03,00 часот – Жолчката ги елиминира токсините и се регенерира.

03.00 – 05.00 – Белите дробови исфрлаат отрови и се опоравуваат.

05.00 – 07.00 – Дебелото црево ги елиминира токсините и се обновува. Исто така е најдобро време да одите во тоалет.

07.00 – 09.00 – Витамини, минерали, хранливи материи се апсорбираат преку дигестивниот систем. Дефинитивно треба да појадувате во тоа време. Светските научници заклучиле дека сите треба да одат во кревет рано (да заспијат цврсто до 10 часот) за да постигнат добар квалитет на спиење и да користат витамини и минерали што се проголтани преку храната.

Спиењето со куче е добро, еве и зошто!

Кога телото е надвор од рамнотежа и не функционира во согласност со биоритмот, во организмот започнуваат процеси кои го нарушуваат здравјето. Ова е затоа што хормоните, хемиските соединенија и невротрансмитерите, кои одредуваат нивоа на енергија, виталност и како се чувствуваме, не се во синхронизација со ритамот на природата.

Со современиот начин на живот, каде се одвиваат многу активности во текот на ноќта, природниот ритам е нарушен.

Претходно, пред доаѓањето на електрична енергија, телевизија и интернет, нашите предци ги организирале своите животи според ритамот ден-ноќ. Заминувале да спијат до 10 часот и станувале околу 6 часот наутро. Ова е исто така најдобриот период за спиење.

Loading...

Зошто никако не можеме да заспиеме кога сме преморени?

Во овој временски период (22 часот – 6 часот) човечкото тело е „програмирано“ да биде во состојба на мирување, детоксикација (исфрлање на вишок отрови) и регенерација.

Хормоните се лачат во мозокот во одреден временски период

Исто така, бидејќи телото функционира во согласност со неговиот природен ритам, хормоните во организмот се лачат во циркадијански циклуси, односно, тие се излачуваат во одредено време.

Така, хормонот за раст, кој е исклучително важен за јачината на мускулите, чувството на енергија и кој дава сила да се справат со дневните обврски, се излачува за време на спиењето помеѓу 21 и 3 часот наутро.

Loading...

Работи кои го уништуваат сонот: Многумина овие грешки ги прават несвесно

Колку повеќе спиевте во овој период, толку повеќе вашето тело го примило овој важен хормон. Инаку, ако легнувате подоцна, ќе бидете уморни и ќе имате хроничен недостаток на енергија.

Тироидната жлезда

Дисфункција на хормонот за спиење покрај кардио-васкуларните заболувања може да предизвика и дисфункција на тироидната жлезда што е исклучително чувствително на хормонални нерамнотежи во организмот.

Податоците покажуваат дека сè поголем број луѓе страдаат од дисфункција на тироидната жлезда, а со оглед на тоа што современите навики на живот сè повеќе се одвиваат во текот на ноќта, можно е да се побара причина за ова нарушување при нарушувања на спиењето.

Loading...

Спиете на стомакот? Тоа можеби и не е добра идеја!

Поради хормонална нерамнотежа, нарушените стилови на спиење или одењето во кревет доцна во ноќта предизвикува слабеење на телото, како и неговиот имунитет и се подложни на разни болести.


© Со преземање на содржината ги прифаќате Условите за преземање содржини

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *