Твитер ја укинува забраната за политички реклами

Сподели со своите пријатели

Во 2019 година, Твитер воведе прилично строга забрана за политички реклами.

Loading...

Компанијата ефективно ги блокираше политичарите и организациите како PAC да објавуваат реклами за поддршка на политички кандидати, промовирање на гласање или барање донации.

Сега, компанијата повторно ја менува таа политика.

Компанијата преку својот безбедносен профил на Твитер објави дека ќе ги ублажи тие правила за рекламирање.

Претходно речиси сите политички реклами беа забранети. Рекламите засновани на кампањи кои покриваат теми како што се климатските промени или абортусот беа предмет на различни ограничувања.

Потоа, беше забрането таквите реклами да се насочуваат кон одредена публика и одредени возрасни групи.

Објавата на Твитер не даде многу детали за правилата за рекламирање.

Имено, планот на компанијата е поблиску да го усогласи Twitter со стандардите за политичко рекламирање „на телевизија и други медиуми“.

Loading...

Не е сосема јасно што точно значи тоа. Сепак, вреди да се напомене дека ТВ и пазарите за емитување кои користат јавни бранови мора да следат одредени правила на FCC во врска со политичкото рекламирање на кои Твитер можеби нема да подлежи.

Во секој случај, промената би можела да му помогне на Твитер да ги надомести огласувачите кои заминаа во неделите откако Илон Маск ја купи компанијата.

Брендовите како GM, Audi, General Mills и други го паузираа рекламирањето на Twitter.

Што се однесува до Твитер, компанијата вели дека ја менува политиката бидејќи верува дека „рекламирањето засновано на причини може да го олесни јавниот разговор за важни теми“.