Откако минатата година Илон Маск објави дека се повлекува од позицијата извршен директор на Твитер, беа објавени неколку имиња на негови потенцијални наследници, односно лица кои би можеле да ја преземат таа функција.
Како што дознавме минатата недела, медиумските шпекулации не биле точни бидејќи Маск избрал личност која досега не била спомната во контекст на новиот извршен директор на оваа социјална мрежа.
Линда Џакарино доаѓа на Твитер од NBC Universal, а нејзината претходна позиција и досегашното искуство откриваат зошто Маск ја избрал неа и која треба да биде нејзината примарна улога.
Имено, во таа компанија била задолжена за модернизирање на маркетингот, а на тоа можела да работи во новата компанија.
Со доаѓањето на Маск почнаа проблемите на Твитер со огласувачите, а многу компании паузираа или целосно се откажаа од рекламирањето на таа социјална мрежа.
Исто така, новиот сопственик на оваа мрежа сака што помала зависност од рекламирање и се фокусираше на услугата за претплата и претплата Twitter Blue, но јасно е дека доколку оваа мрежа сака да работи во плус, не смее да го занемари рекламирањето како еден од примарните извори на приходи.
Во нејзините први коментари откако беше објавено дека ќе ја преземе улогата на извршен директор на Твитер, Џакарино на Твитер напиша дека е инспирирана од визијата на Маск да создаде подобра иднина и дека е возбудена што ќе помогне да се спроведе таа визија на Твитер и да се трансформира бизнисот.
Како најважна работа што ќе ѝ помогне во тоа, односно во изградбата на Twitter 2.0, таа ги издвои повратните информации од корисниците на оваа мрежа.
Иако рекламирањето ќе биде во фокусот, Маск вели дека една од задачите на Џакарино ќе биде да го развие Twitter во т.н. „апликација за сите“, односно апликација која ќе биде многу повеќе од само социјална мрежа и ќе може да се користи за пр. плаќања и други работи.
Ќе биде интересно да се види кои ќе бидат првите потези на новиот шеф, како и каков ќе биде нејзиниот однос со Маск, кој претходно изјави дека Јакарино ќе биде задолжен за деловните операции на Твитер, додека тој ќе се фокусира на дизајнот на производи и новите иницијативи на Твитер.