Мета објави втор квартал по ред на пад на приходите оваа недела.
Компанијата се бореше да излезе на врвот откако инвестираше 70 милијарди долари во Metaverse, нејзиниот извонреден виртуелен свет кој е исмеан затоа што не привлекува корисници, пишува Daily Mail.
Компанијата исто така е погодена од падот на продажбата на реклами бидејќи се соочува со конкуренција од неверојатно популарната видео апликација на TikTok.
Компанијата Менло Парк, Калифорнија, заработи 4,4 милијарди долари, или 1,64 долари по акција, во трите месеци кои завршија на 30 септември.
Тоа е пад од 52 отсто од 9,19 милијарди долари или 3,22 долари по акција, во истиот период претходната година.
Се трошат пари на метаверзумот
Некои од инвеститорите на компанијата се загрижени дека Мета троши премногу пари и ги збунува луѓето со својот фокус на метаверзумот, концептот на виртуелна, мешана и проширена реалност.
Мета и Цукерберг, исто така, навестија дека ќе има дополнителен пад на продажбата во текот на тековниот квартал, во суштина потврдувајќи дека падот ќе биде тренд, а не аномалија.
– Иако се соочуваме со краткорочни предизвици во однос на приходите, темелите се таму за враќање на посилен раст на приходите. Се приближуваме до 2023 година со фокус на поставување приоритети и ефикасност кои ќе ни помогнат да се движиме во тековната средина и да станеме уште посилна компанија – се вели во соопштението.
Мета рече дека нивото на вработени ќе остане приближно исто како во тековниот квартал, што е промена во однос на ланскиот двоцифрен раст на работната сила.
Компанијата заклучно со 30 септември имаше околу 87.000 вработени, што е зголемување од 28 отсто во однос на претходната година.