Спанаќ – една од шестте намирници опасни за организмот ако се јадат сирови

Сподели со своите пријатели

Многумина тврдат дека конзумирањето сирова храна е поздраво за нашето тело, со оглед на тоа што ги зачувува витамините и минералите кои се наоѓаат во нив.

Loading...

Сепак, постојат и такви намирници, како што се мешунките и житариците, кои го достигнуваат својот целосен потенцијал само по готвењето.

Одредена храна, ако се јаде сирова, може да предизвика проблеми во организмот, како што се надуеност, гасови и многу повеќе.

 

 

Црвен грав

Гравот е генерално храна што ја јадете варена. Но, она што можеби не сте го знаеле е дека содржи големи количини на токсин за фитохемаглутинин.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Неколку идеи за брз и здрав појадок! Уживајте!

Ако црвениот грав не е доволно зготвен, тоа може да ја зголеми токсичноста, но темелното готвење го прави безбедна храна.

Loading...

Компир

Нешто што постарите генерации го користеле за да не одат на училиште е јадење сиров компир.

Дури и мала количина може да предизвика разни гастроинтестинални и невролошки проблеми, вклучувајќи гадење, дијареја, аритмија, вртоглавица, халуцинации, парализа и хипотермија.

 

 

Модар патлиџан

Модар патлиџан е една од храната чија потрошувачка треба да ја избегнувате во сирова состојба.

Ова растение, како компирот, содржи соланин, кој има горчлив вкус, а прекумерното внесување на соланин може да предизвика гадење, вртоглавица и други здравствени проблеми.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Зошто банани не треба да јадете за појадок?

Исклучително високите дози на соланин можат да бидат фатални. Количината на соланин во модар патлиџан се намалува со готвење.

Loading...

Зелени мешунки

Зелените мешунки се сметаат за здрав зеленчук бидејќи се богати со витамини А, Ц и К. Ако јадете неколку сирови мешунки, тоа нема да предизвика проблем, но сировите мешунки може да бидат благо отровни.

Оваа храна содржи лектини, антинутриенти кои ја ограничуваат способноста на организмот да апсорбира витамини и минерали и може да предизвика дигестивни проблеми.

Готвењето значително ги намалува нивоата на лектин.

 

 

Спанаќ

Спанаќот содржи оксална киселина, која ја ограничува апсорпцијата на калциум и која може да го олесни формирањето на камења во бубрезите.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Остатоци од храна штетни по здравјето: Што да се подгрева, а што не?

Готвењето спанаќ ја намалува количината на оваа киселина. Покрај тоа, разни бактерии можат да се акумулираат на сирови лисја спанаќ, кои исто така можат да бидат уништени со готвење.

Loading...

Диви печурки

Од една страна, дивите печурки тешко се варат, а од друга страна, некои видови диви печурки можат да бидат и опасни и отровни.

По готвењето, некои видови на печурки може да се јадат.