Италијанскиот произведувач за облека „Јунајтед колорс оф Бенетон“ е критикуван по започнуваљњето контроверзна рекламна кампања на која се гледаат фотографии од мигранти спасени од Медитеранот.
Во рекламата се гледаат мигранти во појаси за спасување во друштво на волонтери. Хуманитарната организација „SOS Mediterane“ го критикуваше „Бенетон“ затоа што користи фотографии од „луѓе во неволја“, пренесува ВВС.
🔴 STATEMENT on the use of SOS MEDITERRANEE’s pictures pic.twitter.com/rkfCcios6P
— SOS Humanity (@soshumanity_de) June 19, 2018
Loading...
Италијанскиот минитер за внатрешни работи Матео Славини на својот Твитер профил напишал:
„Дали сум единствен кој сметам дека ова е дојстојно за презир?“
Рекламата која се појави онлајн, но и во италијанскиот дневник „Република“ се состои од две фотографии, од кои едната ја направила „SOS Mediterane“ на 9. јуни.
Photo by Orietta Scardino / ANSA pic.twitter.com/guFAq0976l
— Benetton (@benetton) June 17, 2018
Оваа хуманитарна организација во целост се дистанцира од компанијата „Бенетон“, од каде се уште нема никаков одговор.