Шаќири: Да се вклучиме сите и заедно да градиме хармонична училишна средина

Сподели со своите пријатели

За да продолжиме да градиме мирна и хармонична училишна средина, во која врсничкото насилство нема да биде тема, потребна е поддршка од сите општествени чинители. Министерството е носител на политиките, но без учество во нивното креирање и имплементација на другите засегнати институции, самите образовни установи, експертската јавност и конечно на сите граѓани, справувањето со предизвиците ќе биде многу потешко.

Loading...

Ова е пораката до јавноста која денеска министерот за образование и наука Јетон Шаќири ја испрати од Гостивар, каде присуствуваше на ученичкиот натпревар „Образовно рандеву“ во организација на Младинската асоцијација на средните стручни училишта во Северна Македонија.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Димитриевски собра над 10.000 потписи за кандидат за претседател

„Филмски сцени станаа реалност во регионот. Посакувам никогаш и никаде да не се повтори тоа што се случи во нашето соседство. Но, за тоа ќе треба многу повеќе да се поработи, затоа што сериозна е темата со врсничкото насилство. Младите живеат во ново време со многу нови предизвици и мораме да наоѓаме начини како да ги елиминираме факторите и да го скротуваме младинскиот, избувлив дух. Затоа денес и иницираме дијалог со експертската јавност и академската фела, како и со сите други надлежни институции, за да делуваме конкретно и час поскоро“, рече Шаќири.

Министерот нагласи МОН отвора адреса за пријавување насилство во училишта, [email protected], односно [email protected] како централно место каде може да се пријавува училишно насилство, за да можат институциите веднаш да реагираат и да спречуваат сериозни ситуации.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Анализа: Кои фирми добиле најмногу тендери во 2023 година?

Потенцираше дека исклучително му е драго кога гледа како младите се дружат во и надвор од училиштето, заедно учат, се натпреваруваат со знаења и токму тоа треба да биде нивниот фокус, наместо размислувањата како да се испровоцираат врсниците од негативен аспект.