Нетфликс почна постепено да го укинува својот најевтин план без реклами, кој чини 11,99 долари месечно, објави компанијата.
Компанијата претходно престана да прифаќа нови пријавувања за основниот план, наместо да ги турка клиентите на планот поддржан од реклами, кој чини 6,99 долари месечно.
Сепак, на постоечките корисници им е дозволено да го задржат основниот план.
Во јануари, компанијата соопшти дека ќе го повлече најевтиното ниво без реклами во Канада и Велика Британија. Компанијата во четвртокот објави дека САД и Франција се следните.
Основните корисници во САД кои сакаат искуство со гледање без реклами на Netflix сега ќе имаат два избора: Стандарден план на Netflix, кој чини 15,49 долари месечно и неговиот Premium план, кој чини 22,99 долари месечно.
Нетфликс соопшти дека нејзиниот најевтин план со реклами, неговиот план „Стандард со реклами“, забележал скок од 34 отсто во регистрирањата во вториот квартал од оваа година.
Компанијата објави рекордни 277,65 милиони претплатници на својата платформа за стриминг во четвртокот, далеку надминувајќи ги своите конкуренти за стриминг.
Напливот на нови претплатници на Нетфликс делумно е поттикнат од напорите на компанијата да ги охрабри корисниците кои споделуваат лозинки да креираат свои сметки.
Акциите на компанијата паднаа за речиси 2% во тргувањето по работното време, но се зголемија за повеќе од 35% во 2024 година.
Компанијата неодамна откри дека ќе престане да ги споделува своите квартални претплатнички броеви почнувајќи од 2025 година во корист на ново откривање: времето поминато на платформата.