Инстаграм сака да ги привлече корисниците од ТикТок со копирање на популарната апликација

Сподели со своите пријатели

Повеќе од 170 милиони корисници на ТикТок вчера беа пречекани со шокантна, но очекувана порака за недостапноста на мрежата во САД.

Loading...

Самите корисници се подготвуваа за оваа ситуација, кои веќе некое време бараат алтернативни социјални мрежи (интересно е што многумина повторно ги најдоа во Кина), но и конкуренти на ТикТок.

Еден од конкурентите е – Инстаграм.

Пред очекуваното исклучување на ТикТок во САД, социјалната мрежа воведе некои нови функции со кои сакаа да го привлечат вниманието на корисниците на мрежата на ByteDance.

Адам Мосери, извршниот директор на Инстаграм, најави нов изглед на фотографијата на профилот, која е променета за да биде што е можно слична на онаа на ТикТок, како и зголемување на должината на видеата на Reels од 90 секунди на три минути.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  На што ќе почне да работи Трамп на првиот ден од функцијата? Планира драстични промени!

ТикТок направи нешто слично во 2023 година, со цел да ги поттикне корисниците да снимаат подолги видеа, иако пократките видеа сè уште остануваат доминантни на таа мрежа.

Вчера, кога самата забрана стапи во сила, тие најавија уште едно големо ажурирање на нивната платформа, а Мета претстави нова апликација за уредување видео наречена Edits, која е наменета за корисниците на Instagram и значително потсетува на CapCut.

Тоа е, како што коментира The Verge, „чиста копија“ на апликацијата на ByteDance, која им е добро позната на сите тиктокери кои често ја користат за да креираат свои видеа за таа платформа.

Loading...

Зборувајќи за сите овие промени, Мосери рече дека со Reels, нивниот фокус досега бил на кратки видеа и до неодамна дозволувале видеа долги до 90 секунди, но бидејќи некои корисници откриле дека тоа е премногу кратко, побарале од платформата да го зголеми овој лимит.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Враќањето на ТикТок во Америка има „солена“ цена: Трамп бара 50% од гигантот вреден милијарди

Инстаграм го овозможи ова токму сега, пред најавеното исклучување на ТикТок во САД.

„Многу се случуваат во светот во моментов, и што и да се случи, мислиме дека е наша работа да направиме најангажман креативни алатки за оние кои создаваат видеа не само за Инстаграм, туку и за други платформи“, коментира тој по вчерашната презентација на нови креативни алатки кои ќе бидат достапни само од следниот месец.

Иако се чини дека ТикТОк повторно ќе стане достапен во таа земја – т.е. корисниците веќе можат да пристапат до неа, но само преку веб, додека сеуште не е достапна како мобилна апликација.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Трамп: Прекинот на огнот на Блискиот исток можеше да се случи само како резултат на мојата победа

Судбината на оваа мрежа во САД веројатно ќе остане неизвесна уште некое време, а конкурентите како Instagram сакаат да бидат подготвени за сите сценарија.