Booking.com ги предупредува корисниците: Измамите скокнаа за 900%

Сподели со своите пријатели

Booking.com предупредува дека вештачката интелигенција предизвикува огромен пораст на измами.

Loading...

Марни Вилкинг, раководителот за интернет безбедност на компанијата, рече дека во изминатите 18 месеци забележано е зголемување на измамите од „500 до 900%.

Конкретно, таа го истакна порастот на измамите со фишинг – каде што луѓето се измамени да ги откријат своите финансиски детали – откако станаа достапни генеративните алатки за вештачка интелигенција како ChatGPT.

„Се разбира, фишингот постои уште од почетокот на е-поштата, но порастот започна веднаш по лансирањето на ChatGPT“, рече таа.

Напаѓачите користат вештачка интелигенција за да создадат лажни мејлови кои се далеку подобри од кога било досега.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Глобалната популација на џиновски панди во заробеништво достигна 757

Фишинг нападите често се обидуваат да ги убедат луѓето да ги внесат деталите за нивната картичка преку лажни, но многу веродостојни линкови за онлајн резервации.

Измамниците често таргетираат страници како Booking.com и Airbnb бидејќи им дозволуваат на корисниците да наведат сопствено сместување.

Откако некој ќе плати, измамниците или исчезнуваат без трага – оставајќи го клиентот без место за престој – или се обидуваат да изнудат повеќе пари преку дополнителни пораки.

Loading...

Овие типови на измами постојат со децении, но тие често носат показателски знаци, како погрешен правопис.

Говорејќи на конференцијата за технологија Collision во Торонто, Вилкинг рече дека вештачката интелигенција го отежнува откривањето на измама бидејќи може да генерира реални слики и многу попрецизен текст, на повеќе јазици.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Глобалната популација на џиновски панди во заробеништво достигна 757

Таа ги повика хотелите и патниците да користат автентикација во два чекора – дополнителна безбедносна проверка како што е внесување код испратен на телефон – како „најдобар начин за борба против фишинг и кражба на идентитет“.

Таа ја нагласи и потребата од зголемена претпазливост при кликнување на линкови.

И покрај критиките за употребата на вештачката интелигенција од страна на измамниците, Вилкинг рече дека технологијата исто така им овозможува на Booking.com брзо да ги отстрани лажните хотели кои се обидуваат да измамат луѓе.

„Поставивме модели со вештачка интелигенција за да ги откриеме и блокираме пред да се појават на страницата или да ги отстраниме пред да се направат какви било резервации“, рече таа, според Би-Би-Си.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Глобалната популација на џиновски панди во заробеништво достигна 757

Џејн Хокс, експерт за заштита на потрошувачите во туристичката индустрија, рече дека туристичките провајдери треба да ги „засилат своите напори“ за да ги предупредат луѓето за измами.

„Тие исто така имаат одговорност да ги советуваат патниците како да го минимизираат ризикот од измама“, рече таа.

Loading...

Таа додаде дека луѓето треба да го направат своето истражување и да проверат дали деталите за контакт се достапни на сајтовите и дека има телефонски број – многу сајтови за измама намерно немаат една од тие две работи.

Таа препорача да резервирате пакет договор, наместо да резервирате летови и сместување одделно, и да користите кредитна картичка за максимална заштита.