Мајкрософт ги разгледува проблемите со услугите на клиентите

Сподели со своите пријатели

Компанијата Мајкрософт денеска соопшти дека презема „акции за ублажување“ на проблемите пријавени од корисниците, кои предизвикаа технички проблеми и прекини во функционирањето на компаниите и банките ширум светот.

Loading...

Компанијата истражува прашања поврзани со обезбедувањето на облак услуги во САД, како и проблем што влијаеше на неколку нејзини апликации и услуги, се вели во соопштението, а пренесува Би-би-си.

Во Австралија, голем број банки, медиуми и авиокомпании известија дека се изложени на масовен ИТ напад и нарушување на комуникациите.

На аеродромот во Сиднеј откажани се летови, хаос во супермаркетите, а прекинати се и програмите на ТВ мрежата поради дефект на компјутерските системи и графиката, јавува Би-Би-Си.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Петмина преживеани пронајдени еден ден по бродоломот во Црвеното Море

Само неколку часа пред Австралија, неколку американски авиокомпании исто така пријавиле дека морале да ги откажат или одложат летовите поради проблеми со ИТ-врските, пренесува Танјуг.

Причината за нарушување на ИТ секторот е нејасна, но многу засегнати го поврзаа со оперативните системи за компјутери на Мајкрософт.

Компаниите како што се Jetstar и Virgin Airlines го пријавија проблемот до Microsoft.

Банките и фирмите како Телстра и Гугл, исто така, регистрираа тешкотии.

Loading...