Неодамна беше објавен интересен напис кој зборуваше за плановите на Мета за WhatsApp.
Во Мета со години се обидуваат да ја заработат популарноста на нивната комуникациска платформа WhatsApp, за која пред девет години платија дури 19 милиони долари.
Бројот на корисници на WhatsApp постојано се зголемува и надмина две милијарди, а во Мета сакаат да најдат начин да одржат толку голем раст на корисници, но и да се обидат да заработат што повеќе пари од нив.
Одвреме-навреме се појавија гласини дека компанијата на Закерберг би можела да стави поголем акцент на рекламите и огласувачите, а истите гласини неодамна повторно почнаа да кружат по написот објавен во Financial Times.
Во написот се наведува дека некои тимови во Target разговарале за поставување реклами во списокот за разговор со контакти на главната страница на WhatsApp.
Во написот се споменува дека конечната одлука за рекламите не е донесена, а се споменува и можноста за воведување претплата на WhatsApp со која би се избегнало прикажување на реклами.
Да потсетиме, компанијата пред неколку години размислуваше да стави реклами во статус на WhatsApp, но тие се откажаа од таа одлука.
Штом таквите информации се појавија на интернет, наиде на големи критики од корисниците кои, очигледно, не сакаат рекламите да им го расипат искуството со користење на платформата.
Што се однесува до рекламите меѓу разговорите кои ги објави Фајненшл тајмс, се чини дека од тоа нема да има ништо, барем засега.
Имено, на тој напис реагираа од самата Мета, нагласувајќи дека не само што не започнале со никаков развој и тестирање на таа опција, туку и дека не планираат да го спроведат споменатиот начин на прикажување реклами во разговорите.
Меѓутоа, прашање е дали во тој случај може да се користи познатата поговорка „каде има чад има и оган“, бидејќи аналитичарите сметаат дека е само прашање на време кога Мета ќе се одлучи за посериозен обид да внесе реклами во WhatsApp.
На примерот на нивните други мрежи како Фејсбук и Инстаграм, можеме да ги видиме различните начини на кои Мета ги монетизираше милијардите корисници на тие платформи, и нема сомнеж дека темата за монетизација на WhatsApp често е на дневен ред.
Во моментов тие генерираат приход од WhatsApp преку WhatsApp Business, опција наменета за деловните корисници кои им плаќаат за одредени услуги, па таа опција веќе има околу 200 милиони месечни корисници.
Исто така, еден од плановите со кои имаат намера да ги зголемат приходите е опцијата за персонализирани пораки за деловните корисници, како и интегрирање на опцијата за плаќање за некои пазари каде што ќе може да им се плаќа на трговците директно од WhatsApp.