Во која индустрија преферира да работи генерацијата Z?

Сподели со своите пријатели

Медиумите и забавата се индустриите во кои генерацијата Z сака да работи пред технологијата, здравството и образованието, според новиот извештај на Samsung и Morning Consult.

Loading...

Истражувањето на повеќе од 1.000 Американци, на возраст од 16 до 25 години, покажа дека Gen Z ги цени флексибилните, креативни работни места и кариери каде што може да одржува здрава рамнотежа помеѓу работата и животот.

„Начинот на живот е од клучно значење. Медиумите и забавата се креативна индустрија која нуди флексибилност и самоизразување, две од најважните карактеристики што ги сакаат помладите во бизнисот“, изјави Ен Ву, директорка за корпоративно државјанство во Самсунг Електроникс Америка.

Рамнотежата помеѓу работата и животот ја надминува безбедноста на работата

Беше тешка година за медиумската и забавната индустрија. Членовите на WGA и Sag-Aftra штрајкуваат неколку месеци, а компаниите мораа да се борат со падот на приходите од рекламирање и непрофитабилните стриминг бизниси.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Третина од парите за невработените во Германија одат за странци

Само забавата изгубила повеќе од 44.000 работни места од мај, делумно поради штрајкови, објави Бирото за статистика на трудот.

И покрај ова, генерацијата Z е социјална генерација која дава голема вредност на влијанието на заедницата и општеството врз безбедноста на работата во нивните кариери, истакна Ву.

Во неколку истражувања, вклучително и оние спроведени од Samsung и Morning Consult, силната рамнотежа помеѓу работата и животот, можностите за учење и развој и креативната слобода беа рангирани како врвни приоритети за професионалците во рана кариера, пишува CNBC Make It.

Генерацијата Z сака да стане влијателна

Генерацијата Z сè повеќе гравитира кон кариера во медиумската и забавната индустрија, делумно затоа што повеќе млади луѓе го гледаат влијанието на социјалните медиуми како остварлива кариера.

Loading...
ПРОЧИТАЈТЕ И:  САД и Филипините потпишаа договор за споделување на доверливи воени информации и технологии

Според неодамнешниот извештај од Morning Consult, околу 57 проценти од Gen Z изјавиле дека би сакале да станат инфлуенсери ако им се даде шанса.

Зголемената популарност на платформите како TikTok, Instagram и YouTube создаде нова класа на претприемачи наречени „креатори“, група која вклучува хонорарци, деловни тренери, гејмери ​​и други професионалци кои ја монетизираат својата експертиза на овие платформи.

Бизнисот

Како што забележа Ву, „штом почнете да произведувате содржина што привлекува луѓе, можете да добиете плата и да започнете сопствен бизнис“.

Дури и кога повеќе млади луѓе го свртуваат своето внимание кон влијанието и претприемништвото, тоа не значи дека ќе останат во овие кариери засекогаш, додаде таа.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Хорор во Австрија: Мајка со нож го убила четиригодишниот син

Gen Z планира да ја промени кариерата побрзо од претходните генерации, а според новиот извештај на EY, речиси 40 проценти од Gen Z работат со полно работно време и споредни работни места, при што некои се занимаваат со самовработување, а други се надеваат дека ќе се пензионираат предвреме.

Од сите индустрии, медиумите и забавата стекнаа репутација како една од најфлексибилните, поради што Gen Z го гледа тоа како најперспективниот пат за постигнување на нивните цели во кариерата, без разлика колку пати се менувале, заклучи Ву.