Во која индустрија преферира да работи генерацијата Z?

Сподели со своите пријатели

Медиумите и забавата се индустриите во кои генерацијата Z сака да работи пред технологијата, здравството и образованието, според новиот извештај на Samsung и Morning Consult.

Loading...

Истражувањето на повеќе од 1.000 Американци, на возраст од 16 до 25 години, покажа дека Gen Z ги цени флексибилните, креативни работни места и кариери каде што може да одржува здрава рамнотежа помеѓу работата и животот.

„Начинот на живот е од клучно значење. Медиумите и забавата се креативна индустрија која нуди флексибилност и самоизразување, две од најважните карактеристики што ги сакаат помладите во бизнисот“, изјави Ен Ву, директорка за корпоративно државјанство во Самсунг Електроникс Америка.

Рамнотежата помеѓу работата и животот ја надминува безбедноста на работата

Беше тешка година за медиумската и забавната индустрија. Членовите на WGA и Sag-Aftra штрајкуваат неколку месеци, а компаниите мораа да се борат со падот на приходите од рекламирање и непрофитабилните стриминг бизниси.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Лидерот на владејачката партија на Гренланд ќе го забрза процесот за независност ако биде реизбран

Само забавата изгубила повеќе од 44.000 работни места од мај, делумно поради штрајкови, објави Бирото за статистика на трудот.

И покрај ова, генерацијата Z е социјална генерација која дава голема вредност на влијанието на заедницата и општеството врз безбедноста на работата во нивните кариери, истакна Ву.

Во неколку истражувања, вклучително и оние спроведени од Samsung и Morning Consult, силната рамнотежа помеѓу работата и животот, можностите за учење и развој и креативната слобода беа рангирани како врвни приоритети за професионалците во рана кариера, пишува CNBC Make It.

Генерацијата Z сака да стане влијателна

Генерацијата Z сè повеќе гравитира кон кариера во медиумската и забавната индустрија, делумно затоа што повеќе млади луѓе го гледаат влијанието на социјалните медиуми како остварлива кариера.

Loading...
ПРОЧИТАЈТЕ И:  Драма на небото над Лондон: Авион приземјен веднаш по полетувањето

Според неодамнешниот извештај од Morning Consult, околу 57 проценти од Gen Z изјавиле дека би сакале да станат инфлуенсери ако им се даде шанса.

Зголемената популарност на платформите како TikTok, Instagram и YouTube создаде нова класа на претприемачи наречени „креатори“, група која вклучува хонорарци, деловни тренери, гејмери ​​и други професионалци кои ја монетизираат својата експертиза на овие платформи.

Бизнисот

Како што забележа Ву, „штом почнете да произведувате содржина што привлекува луѓе, можете да добиете плата и да започнете сопствен бизнис“.

Дури и кога повеќе млади луѓе го свртуваат своето внимание кон влијанието и претприемништвото, тоа не значи дека ќе останат во овие кариери засекогаш, додаде таа.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Авион се обидел принудно да слета, удрил во автобус и се запалил: Драма во Бразил, има и загинати

Gen Z планира да ја промени кариерата побрзо од претходните генерации, а според новиот извештај на EY, речиси 40 проценти од Gen Z работат со полно работно време и споредни работни места, при што некои се занимаваат со самовработување, а други се надеваат дека ќе се пензионираат предвреме.

Од сите индустрии, медиумите и забавата стекнаа репутација како една од најфлексибилните, поради што Gen Z го гледа тоа како најперспективниот пат за постигнување на нивните цели во кариерата, без разлика колку пати се менувале, заклучи Ву.