Откако се мачеа да најдат работници за време на пандемијата на коронавирус, некои од нив сега решија да „најмат“ роботи за да им помогнат во низа задачи, од работа на градилишта до скенирање книги во библиотеки.
Овој град-држава во голема мера се потпира на странски работници, но нивниот број се намали за 235.700 помеѓу декември 2019 и септември 2021 година.
Според Министерството за труд, според кое сузбивањето на ширењето на Ковид-19 го забрзало темпото на транзиција на компаниите кон технологија и автоматизација.
Четириножен робот наречен „Spot“, изграден од американската компанија Boston Dynamics, работи на градилиште во Сингапур. Неговата задача е да ги проучува калта и чакалот за да овозможи напредок во градежните работи, а собраните податоци се проверуваат во контролните простории на градежната компанија Гамон.
Директорот на Gammon, Мајкл О’Конел, вели дека за користење на Spot потребен е само еден работник наместо претходните двајца кои порано ја извршувале истата работа рачно.
Тој смета дека недостигот на работна сила во различни индустрии, предизвикан од пандемијата на коронавирус, ќе продолжи да биде присутен.
Според Меѓународната федерација за роботика за 2021 година, во Сингапур моментално се инсталирани 605 роботи на 10.000 вработени во преработувачката индустрија, што е втор по големина број во светот. Јужна Кореја е на првото место со 932 роботи на 10.000 вработени.
Во исто време, Националната библиотека на Сингапур претстави два роботи чија задача е да скенираат етикети на 100.000 книги секој ден, или околу 30 отсто од вкупниот број книги во библиотеката.
Персоналот не мора лично да ги проверува нумерираните наслови на полиците, што ја намалува количината на дневните обврски за нашите работници, рече Ли Ји Фуанг, помошник директор на Одборот на Националната библиотека.
Роботите се користат и во Сингапур на повеќе од 30 станици во метрото, каде секојдневно подготвуваат кафе за многуте патници кои пристигнуваат на работа од предградијата.
Кит Тан, извршен директор на Crown Digital, кој ги дизајнираше роботите бариста, вели дека тие се оние кои придонесуваат за решението за „најголемата болна точка“ кога станува збор за персоналот кој подготвува и служи храна и пијалоци, а истовремено создава добро платени работни места во секторот. процес на автоматизација..
Но, тешко е да се задоволат сите. Некои Сингапурци кои ги испробале услугите на робот-бариста сè уште копнеат да комуницираат со човечкиот бариста.
Мислам дека во човечката природа е да се воспостави човечки контакт, особено со бариста што му служи кафе, вели патникот Ашиш Кумар, пиејќи топол пијалок подготвен за него од робот.